Jammen .. hilde du milde Penz !Penz wrote:Nydeligt stykke Danmark!
Jeg må heller få købt Endelave nu, inden updaten kommer, og prisen stiger!
Horfor i alverden tøffer du rundt på Endelave i en T-17 med mærkelige tegn på? Skulle du ikke være i Kuwait på dette tidspunkt i din Viper - klar til at udføre et stykke fornuftigt arbejde i Irak ...?Penz wrote:
Mit nye fly besøger Endelave!
Designeren er fra Pakistan, og hans far har fløjet flytypen som instruktør i det pakistanske flyvevåben, så man må vel tilgive ham, at de første liveries er "lokale".John wrote:... en T-17 med mærkelige tegn på ...
I know, det var kun for sjov. Jeg har fulgt hans tråd på fsdeveloper. Jeg har også planer om at købe flyet. Jeg har været så heldig at få lov til at sidde i en T-17 på Flyveskolen i Karup. Glæder mig til et dansk livery.Penz wrote:Designeren er fra Pakistan, og hans far har fløjet flytypen som instruktør i det pakistanske flyvevåben, så man må vel tilgive ham, at de første liveries er "lokale".John wrote:... en T-17 med mærkelige tegn på ...![]()
Tak for din interessse for projektet, Bjarne. Nu burde det ikke vare så længe ...Bjarne Horsboel wrote:Hvor er det dog bare SKØNT at have nogen som deler interessen for danske flyvepladser.
Kan næsten ikke vente.....
Return to “General discussion”
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests