jtr64

Samsø... !! ...fantastisk flot

...tjah...hvad mere kan man sige . Har selv haft fløjet til og fra Samsø et par gange. Og jeg må tilstå, at jeg blev lidt blød om hjertet da jeg landede i din udgave af det virtuelle Samsø ...sommer ... fuglene kvidrede....græsset var grønt ... og pludselig var jeg tilbage i tiden for en god håndfuld år siden, da jeg fløj der til sammen med min søn en sen eftermiddagstur fra EKRK og tilbage lige inden tusmørket indfandt sig ... Tillykke med resultatet John.

Venlig hilsen Jesper
John
Site Admin

Re: Samsø... !! ...fantastisk flot

Tak :D Jeg er glad for, at du genoplever din real world-oplevelse med scenery'et. Det er den bedste ros, man kan få. Tak!
John
SimNord
Mathiesen007

Normalt er jeg mest til de store passagerfly og lufthavne. Men så prøvede jeg at købe "Samsø"
Fantastisk arbejde, jeg er ikke pilot til dagligt men har været på flyvepladsen en gang.
imponerende arbejde.
Som der bliver skrevet så fløjter fuglene og da jeg landede om aftenen var der en hund der gøede. Det gør det hele meget mere realistisk.
Til info spiller jeg prepar3d v2

:D
John
Site Admin

Hejsa, jeg er glad for, at du har et positiv første oplevelse af sceneriet. Håber, du får meget glæde af det. Jeg kan anbefale at tage på nogle low-and-slow ture over bakkerne på Nordøen med sommertextures, som sceneryet tager sig bedst ud med. Der er meget at se på, ikke mindst rent landskabsmæssigt. Tak for dit køb. Og velkommen til forummet!
John
SimNord

Return to “General discussion”