Ja, det ser ud til at simulators mere eller mindre er gået død, ærgerligt. Og i det hele taget ærgerligt, at der ikke rigtigt længere er interesse/grundlag for et dansk site, hvor danske simmere mødes.OY-HAH wrote:Jeg tjekker sjældent simulators.dk, men det er mest, fordi siden er helt umulig at arbejde med; timeout og fejl. Jeg aner ikke, hvem der hoster den. Jeg synes, der er ærgerligt.
John, kunne du ikke få lyst til at kaste dig over Roskilde (EKRK) til FSX, P3D og (trommehvirvel) X-Plane 10 64 bit? Jeg savner en virkelig lækker udgave af den. Jeg har den gratis version tilbage fra FS9 tiden, men... tiden er løbet lidt fra den, synes jeg. Jeg gik på flyveskole der, så jeg saaaaavner den sådan. Og du laver über lufthavne
Det vil jeg glæde mig til som et lille barn til juleaften. Jeg glæder mig virkelig til Billund bliver færdig.John wrote:Jeg vil meget gerne lave Roskilde på et tidspunkt...
Det er det ikke. Du må spørge om lige det, du vil. Her er ikke nogen censurJørgen wrote:(Og ja, det er jo lidt af en helligbrøde at spørge her, men alligevel).
Og mig der troede at ballet var en nonverbal kunstart ...John wrote:"Danmark er for lille et sprogområde til at have sin egen ballet."
Det er det vist også. Kristen Poulsgård hævdede, at han blev fejlciteret.Penz wrote:Og mig der troede at ballet var en nonverbal kunstart ...John wrote:"Danmark er for lille et sprogområde til at have sin egen ballet."
Return to “General discussion”
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests