Hejmarcnoehr wrote:Det ser super godt ud!
Er det muligt at få ét billede af hele lufthavnen, så man har en ide om hvor meget der egentlig er lavet? Det ville være ret fedt![]()
Keep up the good work!
Hehe, du finder nok på nogetoveegerup wrote:Nu har jeg et lille problem! I forbindelse med 10 år's udsalg, har jeg gjort rent bord, så nu har jeg alle dine scenerier.
Så hvad skal jeg nu bruge "alle min mange" penge til?
NB: skulle have været postet igår.
Du kan jo prøve at tælle efter. Hvis du bruger Krak luftfoto + preview screenshots kan du sætte hak, ved dem, der er færdigeJlund wrote:Det ser bedre og bedre ud, hvor langt tror du du er med bygningerne, 1/3-, 1/2 -, 3/4 del af dem? Og jeg ved godt det har været spurgt om før, men har du et oversigtsbillede med hvor langt du er nået?
mvh Jørn
Det er jeg helt enig i. Der er dog også lige noget, der hedder rettigheder, tilladelser og registrerede varemærker, som jeg må tage højde for. Jeg skal nok melde ud, når jeg ved mere om, hvad der kan lade sig gøre.GSCNUUK wrote:der har før været talt om billund by og legoland osv osv med autogen bygninger og nogle custom, det er forståeligt
og det er os kun en måske
men jeg vil gerne komme med et input at hvis du kommer så langt i dit valg, så vil jeg mener at ALT der har med legoland at gøre (park, hotel, administration, lager haller, fabrikker, lego klodser ved vejen og den berømte flyver som os er på vejen til legoland, så at sige ALT det burde komme med som costum)
da legoland er et meget vigtigt stykke varetegn for danmark og ud af til verdenen
er sikker på der er andre som er enig i mit input
John wrote:
Det er jeg helt enig i. Der er dog også lige noget, der hedder rettigheder, tilladelser og registrerede varemærker, som jeg må tage højde for. Jeg skal nok melde ud, når jeg ved mere om, hvad der kan lade sig gøre.
Sådan kan man godt se på det. Men hvis Lego er af en anden opfattelse, er man nødt til at respektere det.GSCNUUK wrote:John wrote:
Det er jeg helt enig i. Der er dog også lige noget, der hedder rettigheder, tilladelser og registrerede varemærker, som jeg må tage højde for. Jeg skal nok melde ud, når jeg ved mere om, hvad der kan lade sig gøre.
det har legoland bare at indvillige i, det er gratis reklame for dem; vi håber og krydser fingre
Hej ChristianCopilot767 wrote:Følger løbende med på siden - ser fantastisk ud:)
Glæder mig virkelig til min første Take Off med min Airbus- Håber at det bliver denne chartersæson
Er lige skiftet til Prepar 3D og bruger FTX global sammen med UTX 2.1.
Hvordan bliver Billund mht VAS? København Fly Tampa er flot, men et vanvittigt VAS forbrug, som også er kendt.
Vil der være mulighed for en charter trafikpakke til Billund - de kendte Etc: Star tur, Thomas Cook, Primera., Jet time......
Bruger My Traffic 6, og Billund er noget forsømt.
Hilsen Christian
Return to “General discussion”
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests