Det er noteret.DanishFlyer wrote:Hvis du har brug for en beta tester, så er jeg altid klar!

Det er noteret.DanishFlyer wrote:Hvis du har brug for en beta tester, så er jeg altid klar!
DanishFlyer wrote:Det ser altså bare alt for lækkert ud! Har selv rejst ud af Billund her for nylig.
siml wrote:Ser fantastisk ud! Vil blive brugt hyppigt fra min side
Jeg beklager, at der har været lidt stille et stykke tid. Jeg har arbejdet på "vognparken" til Billund, busser, ground supply equipment etc., men er ikke rigtig klar endnu til at vise det i simmen. Men jeg kan da lige vise et work-in-progres-billede fra Gmax af min passager-trappe:Jlund wrote:Vi er jo alle spændte på hvordan projektet skrider frem, så er der lidt nye screenshots vi kan savle over?
Det kunne jeg godt tænke mig at have med, men jeg kan ikke love noget på nuværende tidspunkt. Jeg har ikke besluttet endnu, hvad jeg gør i forhold til alt dét, der har med animation og "living world" at gøre. Det eneste jeg kan garantere på nuværende tidspunkt, er, at Billund X mindst vil være på niveau med mine tidligere udgivelser i forhold til detaljer og features.Copilot767 wrote:Vil vi se nogle static people i forskellige områder?
KAPTEJNLN wrote:Jeg bliver hver gang imponeret over, hvor god du er til det med at få modeller til at se gode og realistisk ud og stadig ikke virke til at påvirke performancen af dine projekter.
Det er en god pointe. Jeg har faktisk overvejet at lade af bilerne på parkeringsområderne forblive på mine ortofotos og helt droppe 3D-bilerne, men det ser lidt kunstigt ud, synes jeg. Så der kommer nok et vist antal 3D-modeller. Jeg vil prøve at eksperimentere med LOD's (Level of Detail), hvor man kan styre, hvor mange detaljer, der ses på forskellige distancer (igesom jeg i øvrigt bruger LOD på mine mere komplicerede 3D-objekter).Jlund wrote:Ingen tvivl om at den bliver lige så detaljeret som dine andre scenerier, jeg har på fornemmelsen at du ikke går på kompromis med kvalitetenMEN, jeg vil hellere nøjes med et foto scenery af P-Pladserne i stedet for masser af autogen biler, som ikke kan undgåes at tage noget hukommelse. Der er mange der døjer med OOM og VAS problemer, så det optimale ville jo være at lave noget a la' FlyTampa hvor man selv kan vælge hvilke ting man vil have med i forhold til ens' PC's ydeevne.
JEG vil hellere undgå en masse biler så det er muligt med noget fly ai istedet for.
Return to “General discussion”
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests