Tak. Jeg gør mit bedste for at få det til at ligne så godt som muligt. Her er de seneste billeder:DanishFlyer wrote:Ser fedt ud! Jeg var selv i Billund i går, hvor kunne det være godt at flyve i en Billund som rent faktisk lignede den rigtige

Tak. Jeg gør mit bedste for at få det til at ligne så godt som muligt. Her er de seneste billeder:DanishFlyer wrote:Ser fedt ud! Jeg var selv i Billund i går, hvor kunne det være godt at flyve i en Billund som rent faktisk lignede den rigtige
Det varer liige lidt endnu. Jeg skynder mig. Men det er først færdigt, når det er færdigtDanishFlyer wrote:Ej, kan virkelig ikke vente!!
Det er noteret. Du er meget velkommen som tester. Forhåbentlig kan jeg snart melde noget ud om tidspunktet.Jlund wrote:Kommer du til at mangle beta testere, så skal jeg gerne melde mig frivilligt.
PS. Er der evt. nye billeder du vil vise?
En lille note angående X-plane det skulle ikke være så meget arbejde i det, da der er et tool der hedder FS2Xplane (https://marginal.org.uk/x-planescenery/tools.html) som kan konvertere fs9 og fsx add-ons over til X-plane, det kræver lidt arbejde med taxi lys og sådan måske men en del forsøger sig med dette tool for at udvide mængden af add-ons til X-plane. har så gar set flytampa CPH i X-plane. Men jo mere simple projekterne des to bedre vil jeg tro for at der ikke er for meget extra arbejde i at sortere hvad der virker og hvad der må ændres for det virker.John wrote:Jeg har ikke planer om at begynde at udvikle til X-Plane. Men jeg har lige købt det (10+11), og jeg vil give det en seriøs overvejelse, når v. 11 kommer. Det ser rigtig godt ud i videoen. Tak for link.
Return to “General discussion”
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests