Ang. E-mails med ordrebekræftelse mv. på eksisterende køb af Billund X
Posted: 22 Dec 2018, 01:09
Hvis du har modtaget en eller flere E-mails med ordrebekræftelse og registrerings-koder til gamle køb af Billund X i Vidan Design shop, skyldes det en fejl i forbindelse med opdateringen af produktet i shoppen.
I forbindelse med opdateringen, blev alle ordrer på Billund X ved en fejl ændret fra "Completed" til "Processing". I forbindelse med, at status blev rettet tilbage til "Completed", blev en E-mail med ordrenummer og reg. keys. sendt ud til alle købere af Billund X.
Jeg beklager meget fejlen og den forvirring, det evt. har skabt.
Du kan i øvrigt hente den nye version af Billund X i shoppen under dine downloads.
I forbindelse med opdateringen, blev alle ordrer på Billund X ved en fejl ændret fra "Completed" til "Processing". I forbindelse med, at status blev rettet tilbage til "Completed", blev en E-mail med ordrenummer og reg. keys. sendt ud til alle købere af Billund X.
Jeg beklager meget fejlen og den forvirring, det evt. har skabt.
Du kan i øvrigt hente den nye version af Billund X i shoppen under dine downloads.