KAPTEJNLN
Posts: 280
Joined: 05 Feb 2011, 15:38
Contact: Send private message

fiktiv Hangar

John wrote:Hej Lars

Tak for kommentar!

Flot hangar, du har fået bygget. Omend teksturene nok ikke er helt realistiske Er det 2x2 døre, der skydes ind bag hinanden? Det er lidt svært at se pga. mørket. Hvad er det for en lufthavn; jeg kan ikke umiddelbart genkende den? Ps. brug også gerne addon design forummet her, hvis du har lyst. Det er åbent for alle

/John
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej John

tak men det er intet i forhold til dit. angående dørene det er 2x3 døre der skydes ind bag hinanden. ses på billederne. når nav frekvens 111:00 anvendes kunne jo også have anvendt afstand eller noget andet. den er placeret i den default CPH
video link: http://www.youtube.com/watch?v=zosa80hhRyw
Last edited by KAPTEJNLN on 08 May 2013, 18:49, edited 2 times in total.
Lars N.

whish you all a plesent flight
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: fiktiv Hangar

Hej Lars

Ok, nu hvor der er kommet dagslys på, er det tydeligt med de 3 døre :) Jeg har selv eksperimenteret lidt med nogle lidt mere simple animationer, end dine. Jeg overvejer at bruge Arno Gerretsens CAT tool til at trigge animationer, fremfor en radiofrekvens. Men jeg er slet ikke nået så langt endnu ... CAT kan findes her, hvis du ikke allerede har fundet frem til det: http://www.fsdeveloper.com/forum/downlo ... =file&id=6 (Ps. Jeg sætter lige din video ind, så det hele er samlet på et sted.)

/John
John
SimNord
KAPTEJNLN
Posts: 280
Joined: 05 Feb 2011, 15:38
Contact: Send private message

Re: fiktiv Hangar

Jeg anvendte også CAT til dørene kender ikke andre tools som kan give animationer den start og stop funktion. mener jeg prøvede engang med mdl tweaker men så virkede animationen hvis nok slet ikke. Angående animationen så syntes jeg det her var meget simpelt, men jeg ved godt man skal passe på med flysim og frames.

MVH
Lars
Lars N.

whish you all a plesent flight

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest