John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Wansti wrote:Hej John,
har nu fulgt billederne fra starten, og som Knud skriver, er det på tide at du bliver færdig ;) .
Da jeg regelmæsig flyver fra Sønderburg til Grønland og tilbage, tror jeg at jeg kan tillade mig at sige : det man indtil nu kan se, er så tæt på virkeligheden som man kan komme i FSX. Glæder mig til at kunne flyve fra Sønderborg også virtuel.

Hilsen Herbert

Ps. tilbring ikke så meget tid her i forum, men se at blive færdig ;) :lol:
Hej Herbert

Tak for de venlige ord. Det glæder mig, at du kan genkende scenrery'et fra dine RL ture. Jeg vil gøre mit bedste for at få det færdigt så hurtigt som muligt ;)
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

baltzer wrote:det ser rigtig godt ud John,glæder mig til det udkommer.
for næste lufthavn er mine ønsker Anholt EKAT Karup EKKA eller Værløse EKVL


baltzer
Hej baltzer

Tak!

Det er gode forslag til nye projekter. Jeg kan ikke love, at jeg laver nogle af de nævnte lufthavne, men jeg har noteret din interesse for dem :)
John
SimNord
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Super :D
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Jeg har arbejdet lidt på animation af hangarportene på den gamle Cimber hangar. Her en lille video, der viser resultatet indtil videre. Portene styres af piloten ved hjælp af en NAV2 frekvens:

http://youtu.be/v7w3ehyum7k
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Image
John
SimNord
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Hold da op hvor er det godt,jeg glæder mig til at pakere mine fly der :D .ja mit kort er klar



jens baltzer
jtr64
Posts: 14
Joined: 12 Dec 2012, 04:31
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

John wrote:Image
.... man bliver simpelthen helt glad i låget af at se et så virkelighedstro og detaljeret produkt...virkelig god detalje med hangarporten... Glæder mig til at prøve det færdige produkt. Fortsat god arbejdslyst.

Venligst Jesper
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

jtr64 wrote:
.... man bliver simpelthen helt glad i låget af at se et så virkelighedstro og detaljeret produkt...virkelig god detalje med hangarporten... Glæder mig til at prøve det færdige produkt. Fortsat god arbejdslyst.

Venligst Jesper
Hej Jesper

Tak for de pæne ord!

Her er de seneste billeder. Jeg har fortrinsvist arbejdet på "bagsiden" af lufthavnen på det seneste og har tilføjet lamper, flag, skilte mm. Mangler dog at placere biler mm.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
John
SimNord
jtr64
Posts: 14
Joined: 12 Dec 2012, 04:31
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Hej John .... Noget nyt fra/om Sønderborg/EKSB ? ;) ..... Venligst Jesper
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

jtr64 wrote:Hej John .... Noget nyt fra/om Sønderborg/EKSB ? ;) ..... Venligst Jesper
Hej Jesper

Projektet er blevet lidt forsinket, men der er dog sket en del fremskridt siden sidst. Jeg har haft uventede problemer med at få terrænet omkring lufthavnen - og specielt de skrånende skrænter ned til vandet - til at se ordentligt ud. Samtidigt har det været lidt af en udfordring at få disse ting (flattens og mesh) til at spille sammen med approachlysene, der jo delvist befinder sig "til havs". Men nu tror jeg, at det er ved at være på plads, og jeg håber, at jeg snart kan vise lidt flere billeder, og forhåbentlig også snart give et bud på en udgivelsesdato.

Ps: Der er en ret fin vidoe af en ATR72 indflyvning til bane 32 her, som viser hvordan det ser ud irl. Her ses også approachlysede på deres små "kystsikrede" øer.

http://www.youtube.com/watch?v=KLevAXTetPE
John
SimNord
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

hold da op det bliver godt :D :D :D

og en rigtig god video
RaysAviation
Posts: 25
Joined: 06 Jul 2011, 08:13
Location: Ikast
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Det ser super flot ud!

Jeg glæder mig til at se det færdigt :-)

Go' arbejdslyst

Ray
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Tak for venlige kommentarer! Så er der omsider igen noget nyt at vise fra Sonderborg. Denne gang night textures og banebelysning. Det er work-in-progress-billeder, og der bliver muligvis justeret lidt på farver/lys etc. inden udgivelse:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
John
SimNord
jtr64
Posts: 14
Joined: 12 Dec 2012, 04:31
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

....det ser godt ud John... Selv om man ikke ser nogen blå taxivejslys på billederne, så har jeg på nogle af de andre produkter du har produceret tænkt, at taxilysene gerne måtte have lidt mere kulør...blå/lilla.
Tør du og sætte en dato på for udgivelsen....uge.nr....måned... ?
Venlig hilsen Jesper
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

jtr64 wrote:....det ser godt ud John... Selv om man ikke ser nogen blå taxivejslys på billederne, så har jeg på nogle af de andre produkter du har produceret tænkt, at taxilysene gerne måtte have lidt mere kulør...blå/lilla.
Tør du og sætte en dato på for udgivelsen....uge.nr....måned... ?
Venlig hilsen Jesper
Hej Jesper

Taxilights kommer til at se ud som på dette billede:

Image

Jeg håber at blive færdig med sceneryet her i slutningen af april/begyndelsen af maj. Derefter skal det lige testes igennem, og med mindre der viser sig større problemer, kan det udkomme straks derefter.
John
SimNord
Wansti
Posts: 4
Joined: 25 Jan 2013, 17:18
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Jeg håber at blive færdig med sceneryet her i slutningen af april/begyndelsen af maj. Derefter skal det lige testes igennem, og med mindre der viser sig større problemer, kan det udkomme straks derefter.
Super, glæder mig til at starte og lande visuel i Sønderborg
fcs
Posts: 1
Joined: 30 Apr 2013, 15:29
Location: Sønderborg - EKSB
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Fantastisk!! Glæder mig rigtig meget til EKSB - og det ser jo aldeles fremragende ud!!!! Det ville også være aldeles fremragende med den lille hyggelige plads oppe ved Pøl.

Glæder mig!!

Peter
NES
Posts: 7
Joined: 08 May 2013, 00:03
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Igen et lækkert scenery! Har alle dine scenery's undtagen Bornholm/Rønne. Jeg glæder mig sindsygt til at se Sønderborg i en perfekt udgave i den virtuelle verden. Fantastisk lufthavn i virkeligheden, er sikker på at den også bliver fantastisk i FSX :)
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Sonderborg X er nu sendt til betatesterne :D . Håber på en hurtig og ukompliceret proces, så sceneryet kan udkomme snarest!
John
SimNord
Wansti
Posts: 4
Joined: 25 Jan 2013, 17:18
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Hej John,
flyver desværre pinsemandag til Grønland igen, (fra Sønderborg :D ) og kommer først hjem igen 09.07. Så håber jeg at kunne købe sceneryet når jeg kommer hjem.

Ønsker alle en god start med Sønderborg, (når det engang blir færdig ;) ;) )

Hilsen Herbert
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Sonderborg X!

Wansti wrote:Hej John,
flyver desværre pinsemandag til Grønland igen, (fra Sønderborg :D ) og kommer først hjem igen 09.07. Så håber jeg at kunne købe sceneryet når jeg kommer hjem.

Ønsker alle en god start med Sønderborg, (når det engang blir færdig ;) ;) )

Hilsen Herbert
Hej Herbert

Jeg har fået de første positive tilbagemeldinger fra betatesten, så der er håb om, at det kan udkomme om kort tid, og under alle omstændigheder skulle det gerne have været ude et godt stykke tid, når du kommer hjem. Tak for din interesse for sceneryet. God tur til Grønland. Det ville være spændende at høre mere om både flyvetur (billeder!) og ophold

Mvh. John
John
SimNord
Wansti
Posts: 4
Joined: 25 Jan 2013, 17:18
Contact: Send private message

Re: Sonderborg X!

Hej John,
efter en længere tid på Grønland er jeg nu også blevet "ejer" af Sønderborg lufthavn!! billederne lovede ikke for meget!!
Jeg kan kun sige: sceneryet kan ikke beskrives, det skal opleves!!!!
Tak for et stykke kanon godt arbejde.

Hilsen Herbert

ps. Igen på vej "nordpå"
Det ville være spændende at høre mere om både flyvetur (billeder!) og ophold
Vil prøve at sende noget fra Grøndland

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests