Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Real Denmark X

Selvfølgelig kunne jeg ikke lade være med at trykke på køb knappen, og har lige taget en hurtig vfr tur Ålborg-Skagen-Ålborg for at se Nordjylland fra oven. Jeg har lavet et mini mini review på Danish Flight Simulator Community på FB, håber det er OK. Der er både plusser og minusser så håber du kan tage lidt konstruktiv kritik :-)

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Real Denmark X

Jlund wrote:Selvfølgelig kunne jeg ikke lade være med at trykke på køb knappen, og har lige taget en hurtig vfr tur Ålborg-Skagen-Ålborg for at se Nordjylland fra oven. Jeg har lavet et mini mini review på Danish Flight Simulator Community på FB, håber det er OK. Der er både plusser og minusser så håber du kan tage lidt konstruktiv kritik :-)

mvh Jørn
Det kan jeg skam. Jeg kan bare ikke se din anmeldelse. Jeg er ikke med i gruppen. Hvad går dine "minusser" ud på?
John
SimNord
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Real Denmark X

Hej John

"Jeg er ikke med i gruppen"

Se det er jo en stor fejl :-)

Her er hvad jeg skrev:

Tibage til Vidan, så har jeg lige taget en test tur fra Ekyt til Skagen og tilbage til Ekyt. Og første indtryk, hmmm er lidt blandet. Fløj kun i 1500 fod pga lavt skydække og for at lave lidt vfr flyvning. Man skal nok op i 3000 eller derover for at få skarpe textures og for at få det til at ligne Vidans screenshots. Men hvis man er kendt i Nord Jylland (det er jeg ikke) så er jeg sikker på man nemt kan navigere ved hjælp af veje, byer, skove osv. Når man har Vidans Samsø scenery og har set alle de custom made autogen han har brugt der, så er det lidt skuffende han ikke har genbrugt noget af det i dette scenery. Selv om de ikke blev placeret rigitg, så ville det pynte med nogle danske gårde, siloer, gylletanke og bygninger i stedet for default autogen. Jeg er godt klar over det er et KÆMPE arbejde at gøre det, men det ville give så meget mere til en vfr oplevelse. Jeg savner også nogle kendte landmærker, som f.eks Skagens fyr, den tilsandede kirke, bunkers, m.m. Så lidt blandede oplevelser med den, men det er helt sikkert et skridt i den rigtige retning til at få et ordentlig DK scenery, det er dog ikke NL2000 detaljeret, men lad os håbe der er nogle scenery designere der måske vil bidrage med forskellige ting.

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Real Denmark X

Jlund wrote:Hej John

"Jeg er ikke med i gruppen"

Se det er jo en stor fejl :-)

mvh Jørn
Nej, det er en fejl, at det er en lukket gruppe. Jeg kan ikke fordrage loger. :mrgreen:
John
SimNord
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Real Denmark X

Vil lige fortælle at gruppen Danish Flight Simulator Community nu er offentlig, så håber du får lyst til at kigge indenfor. :-)
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Real Denmark X

Jlund wrote:Vil lige fortælle at gruppen Danish Flight Simulator Community nu er offentlig, så håber du får lyst til at kigge indenfor. :-)
Fantastisk, way to go! Det er meget bedre at være åbne og demokratiske. Nu mangler i bare at få jeres eget domæne og en server. Det er meget sjovere, end at være på Facebook's ;)
John
SimNord
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Real Denmark X

Det er jo mere eller mindre Simulators.dk der er "flyttet" til Facebook. Uanset om man kan lide det eller ej, så er FB nok der de fleste kigger først idag efter nye flightsims tiltag/grupper, så det var jo det næste narturlige skridt at åbne en dansk gruppe om flightsims på FB.

BTW. Hvordan går det med Billund projektet? Satser du mere på RDX i øjeblikket?
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Real Denmark X

Jlund wrote:Det er jo mere eller mindre Simulators.dk der er "flyttet" til Facebook. Uanset om man kan lide det eller ej, så er FB nok der de fleste kigger først idag efter nye flightsims tiltag/grupper, så det var jo det næste narturlige skridt at åbne en dansk gruppe om flightsims på FB.

BTW. Hvordan går det med Billund projektet? Satser du mere på RDX i øjeblikket?
Det er også fint. Du har ret i, at det er på Facebook, tingene sker. Jeg bruger bare alle lejligheder til at argumentere for, at der er alternativer til Facebook. De skulle nødig fuldstændig overtage internettet! :shock:

Ang. Billund, så går det stille og roligt fremad. Nu hvor første del af RDX er udgivet vil jeg koncentrere mig lidt mere om EKBI igen og forhåbentlig kan jeg snart vise nogle nye screenshots. Men næste af del af RDX er også under udvikling og jeg glæder mig til at vise nogle billeder af de nye områder.
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest