Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Billund X

Den er jo ude nu, så du behøver ikke sidde uroligt på stolen længere. :-)
Penz
Posts: 438
Joined: 15 Mar 2014, 19:15
Location: Ca. 0,002 grad øst for Bazar Vest.
Contact: Send private message

Re: Billund X

YESS! :mrgreen:
- Jens Peter "Penz" Pedersen
Penz
Posts: 438
Joined: 15 Mar 2014, 19:15
Location: Ca. 0,002 grad øst for Bazar Vest.
Contact: Send private message

Re: Billund X

Det er da vist første gang, der har været så mange trin i en Vidan Design installation, haha! Og med automatiseret opdatering af "scenery.cfg" og "dll.xml".

Installationen fungerede ikke desto mindre upåklageligt, og hvor er sceneryet da bare godt og gennemført lavet!

Du har virkelig foretaget kvantespring som udvikler med Billund John, jeg er vildt imponeret. :)

(Jeg droppede en note om udgivelsen i P3D forummet på AVSIM, det kan måske godt kaste lidt interesse af sig ... ;) )
- Jens Peter "Penz" Pedersen
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Billund X

Penz wrote:Det er da vist første gang, der har været så mange trin i en Vidan Design installation, haha! Og med automatiseret opdatering af "scenery.cfg" og "dll.xml".

Installationen fungerede ikke desto mindre upåklageligt, og hvor er sceneryet da bare godt og gennemført lavet!

Du har virkelig foretaget kvantespring som udvikler med Billund John, jeg er vildt imponeret. :)

(Jeg droppede en note om udgivelsen i P3D forummet på AVSIM, det kan måske godt kaste lidt interesse af sig ... ;) )
Tak!

Og godt at høre, at installationen forløb smertefrit. Jeg er ellers en meget stor tilhænger af kun at installere filer i Vidan Design-mappen (+ Effects), men med SODE-jetways og et ønske fra mange om at sceneries automatisk bliver føjet til Scenery Library, så er det efterhånden svært at holde skansen. :D
John
SimNord
Copilot767
Posts: 20
Joined: 06 Sep 2015, 14:55
Contact: Send private message

Re: Billund X

Har nu købt Billund.
Fantastisk og flot arbejde.
Er fuldt ud på højde eller endnu mere med Fly Tampas projekter-

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests