John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Installere opdateret

Installerne til samtlige SimNords FSX/P3D/X-Plane payware sceneries er nu blevet opdateret. Sceneries bliver nu installeret i en mappe, der hedder "SimNord" (i stedet for som tidligere "Vidan Design").

Hvis du tidligere har installeret en "Vidan Design-version" af et scenery og ønsker at geninstallere det med den nye installer, skal du først slette det pågældende scenery fra "Scenery Library", afinstallere det og slette evt. tilbageblevne mapper fra "Vidan Design"-mappen.

I X-Plane er det naturligvis kun nødvendigt at slette den pågældende mappe fra X-Plane-hovedmappen.

I det store hele er der ikke sket ændringer i selve produkterne. Installerne til RDX - Zealand og RDX - Jutland North er dog blevet opdateret sådan at begge sceneries nu kan installeres i P3Dv5.

De opdaterede installere er nu tilgængelig på simMarket og i SimNord's egen shop. De er også i dag sendt til Aerosoft og X-plane.org store, og jeg forventer, at de to forhandlere forholdvist hurtigt vil opdatere produkterne.

Jeg glæder mig til at fortsætte arbejdet med MSFS-versionerne af samtlige lufthavne og flyvepladser.

https://secure.simmarket.com/simnord.mhtml
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests