Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Fresh install NO Jetways (Solved - Read 01 Oct 2017, 21:53)

Ja, det er den faktisk og den står til enabled, men den er ikke oppe i menu baren under addons, hvor den normalt skal være.

Prøver et sidste desperat forsøg og afinstallerer det hele igen og hvis det ikke hjælper med en reinstall, så ved jeg ikke hvad der skal til.
Det er første gang jeg har problemer med et Vidan scenery eller med SODE, så det ser mærkeligt ud.

NOPE, NEIN, NJET, NEJ........ Det virker stadigvæk ikke.
Når jeg har activeret SODE under installationen og i SODE boksen går ind under "Check SImconnect version " kommer den med en boks der siger bla.

Simconnect version 10......... (SP2/Xpack) is NOT installed.

Jeg har reinstalleret simconnect og jeg går ud fra at AS16 bruger den for den virker fint.
Last edited by Jlund on 02 Oct 2017, 23:21, edited 1 time in total.
GSCNUUK
Posts: 54
Joined: 11 Jan 2016, 19:23
Location: Nuuk, Greenland
Contact: Send private message Website Skype

Re: Fresh install NO Jetways (Solved - Read 01 Oct 2017, 21:53)

Prøvede du min simconnect løsning?
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Fresh install NO Jetways (Solved - Read 01 Oct 2017, 21:53)

Jep, men prøvede at installere simconnect igen og BINGO, denne gang virker det, så hvorfor det ikke gjorde det de andre gange er mig en gåde, men skidt bare det virker nu så er det bare fjong :-)

Tusinde tak for hjælpen, og så kan jeg også skrive

SOLVED

mvh Jørn
GSCNUUK
Posts: 54
Joined: 11 Jan 2016, 19:23
Location: Nuuk, Greenland
Contact: Send private message Website Skype

Re: Fresh install NO Jetways (Solved - Read 01 Oct 2017, 21:53)

Jlund wrote:Jep, men prøvede at installere simconnect igen og BINGO, denne gang virker det, så hvorfor det ikke gjorde det de andre gange er mig en gåde, men skidt bare det virker nu så er det bare fjong :-)

Tusinde tak for hjælpen, og så kan jeg også skrive

SOLVED

mvh Jørn

sådan ;)

jeg har godt nok haft travlt de sidste 3 dage pga nogle af mine andre addons laver ballade både med taxi lys edge lys og nogle mærkelige hvide road vector lys

Return to “EKBI Billund Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests