Mortenep
Posts: 11
Joined: 24 Aug 2017, 22:50
Location: Denmark
Contact: Send private message Website Facebook

P3Dv5

Hej John.

Er der nogle tilbagemeldinger eller erfaringer med RDX Zealand i P3Dv5? Ved du om den på nogen måde er kompatibel?

Det er virkelig en god add-on som klæder simulatoren fantastisk :)


Mvh
Morten
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv5

Hej Morten

Jeg har ikke testet den i v5 og jeg har ikke fået tilbagemeldinger fra nogle der bruger den i v5, men den burde være kompatibel. Det er grundlæggende blot ortophoto-scenery. Min vurdering var, at med udgivelsen af MSFS ville interessen for P3D, og dermed også ortofo-scenery, falde kraftigt. Derfor satte jeg udviklingen af RDX i bero. Men hvis interessen for P3D fortsætter, vil jeg overveje at genoptage RDX-projektet.
John
SimNord
kebi14
Posts: 73
Joined: 10 Dec 2012, 18:37
Contact: Send private message

Re: P3Dv5

Godaften

Jeg har brugt den siden du udgav den - John.
Hvis vi nu glemmer MSFS så er RDX sandelig meget bedre end basis.
Hvis jeg husker ret fra tidligere P3D versioner, så var det mere eller mindre selvforskyldte fejl jeg havde.
Forsøgte at bruge nogle af de fine LAndmarks, der var i den meget ældre Denmark Scenery.
Vist noget med modeller der fik P3D V4 / v5 til CTD.
Mange af de Fly jeg hygger mig med kan slet ikke bruges i Msfs så her er P3D fortsat aktuel

Vedhæftet et par billeder - København - Helsingør

( Og Nordjylland kan jeg heller ikke undvære )

Venlig hilsen
Knud
Attachments
p3dV5b.jpg
p3dV5b.jpg (492.6 KiB) Viewed 9971 times
p3dV5a.jpg
p3dV5a.jpg (656.12 KiB) Viewed 9971 times
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv5

Jeg har opdateret installeren til RDX Zealand så sceneryet kan nu installeres i v5. Ser bedst ud sammen med de "alm" FSX- træer, altså ikke de lysegrønne "dynamiske"-P3D-træer. Nordjylland følger, kan hentes gratis via simMarket og min egen shop for folk der har købt det. Jeg er også gået i gang med Fyn. Det er et projekt, der bliver lavet lidt ved siden af de øvrige ting, jeg laver (og det handler lige pt. mest om MSFS), så jeg kan ikke love noget om udgivelsestidspunkt - I know, RDX må være en af verdens langsomste scenery-udgivelser. :o
John
SimNord
Mortenep
Posts: 11
Joined: 24 Aug 2017, 22:50
Location: Denmark
Contact: Send private message Website Facebook

Re: P3Dv5

Tak for hurtigt og uddybende svar John.
Jeg har installeret den tidligere version, altså ikke den du lige har lagt op med v5, og som udgangspunkt virker den upåklageligt. Jeg har samtidig deaktiveret de 2 filer for CPH, og ved første øjekast virker det ikke som om der nogle issues mellem FT EKCHv2 og RDX, så det er super godt arbejde, og lang bedre end hvad standard var.

Dejligt at høre du fortsætter udviklingen! Det er er rigtig fornuftigt produkt der komplimenterer simulatoren godt.

Jeg opdaterer når jeg har gennemtestet resten af Sjælland :)

Morten

Return to “Real Denmark X photo scenery”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest