Steen jj
Posts: 7
Joined: 01 Mar 2021, 09:39
Contact: Send private message

EKYT ms2020

Så blev EKYT til mfs2020 købt. MEGET FLOT. TAKKER.

En lille ting...jeg kender ik en fis til Aalborg lufthavn, men hold da op hvor står der mange biler, og en del af dem holder ind i hinanden....kan jo godt være man parkerer sådan i Jylland..hehe. Det gør ingenting for mig med de biler vil jeg bare lige sige...

Det blir skønt igen at kunne flyve til Aalborg...thx

Mvh Steen.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKYT ms2020

Hej Steen. Er det bilerne på den store parkerinegsplads, du mener? Jeg har faktisk forsøgt at holde antallet nede i forhold til hvor mange der står irl. Har du prøvet at genstarte simmen efter aktivering af EKYT? Kan du evt. prøvet at poste et screenshot eller sende det til simnord@simnord.com
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKYT ms2020

Jeg har kigget lidt nærmere på det, og det ser ud til, at der mangler en exclude-fil, der fjerner stock-bilerne. Jeg vil forsøge at løse problemet hurtigst muligt. En midlertidig løsning er at reducere antallet af biler i simmen. Gå til General options > Traffic, og flyt skyderen til for "Road vehicles" til 20% eller mindre.
Attachments
ekyt_parking_lot.jpg
ekyt_parking_lot.jpg (668.36 KiB) Viewed 8912 times
John
SimNord
Steen jj
Posts: 7
Joined: 01 Mar 2021, 09:39
Contact: Send private message

Re: EKYT ms2020

Hej.
Så kom der tjek på bilerne, det ser fantastisk ud. 👏👏

Jeg er lidt nysgerrig...hvad er jeres næste projekt....
Bornholm add-on, Aalborg by, EKAH og by, flyvergrillen.. hehe ja der er nok at gå igang med. 😋🙂😋🇩🇰💓

Vil lige høre jer, PT har jeg jeres EKRN (FS2020) og asabo versionen liggende oven på hinanden, hvordan fjerner jeg den der asabo version.?
Beholder selvfølgelig jeres. ✔️✔️✔️

Mvh Steen.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKYT ms2020

Godt at høre, at du fik styr på bilerne. Næste projekt er Aarhus EKAH. Forhåbentlig er den færdig omkring 1. sept. Derefter skal den lige en tur forbi Microsoft til test og godkendelse inden udgivelse på Marketplace.

Mht. dit Bornholm EKRN, se venligt denne tråd:
viewtopic.php?f=30&t=1175&sid=c7386d4e4 ... f8249e4aa2

Her er svar på flere spørgsmål:
https://www.simnord.com/support/
John
SimNord
hansi46
Posts: 8
Joined: 02 Dec 2017, 23:07
Contact: Send private message

Re: EKYT ms2020

Hej John.
I går efter den sidste nye opdatering fra ms2020 var jeg lige en tur til EKYT og så denne military hangar med nogle helt forkerte farver/textures. Se vedhæftede billeder.
Hilsen Hans
Image
Attachments
ekyt hangar 2.JPG
ekyt hangar 2.JPG (455.2 KiB) Viewed 8883 times
ekyt hangar 1.JPG
ekyt hangar 1.JPG (353.01 KiB) Viewed 8883 times
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKYT ms2020

Hej Hans. Det er en fejl. Sådan ser det ud, når der mangler en texture i Texture-mappen. Det skal jeg nok få rettet op på i en kommende opdatering. Hvornår den kommer kan jeg desværre ikke sige, da det delvist afhænger af Microsoft og deres opdaterings-cyklus, men jeg vil gøre mit til, at det bliver så hurtigt som muligt. Jeg kan se, at du også har to 3D-modeller af lufthavnshotellet, den ene model alt for stor. Det er en fejl, jeg også har set hos en eneklt anden bruger. Jeg kan dog ikke selv genskabe fejlen. Men jeg vil prøve at undersøge sagen nærmere.
John
SimNord

Return to “EKYT Aalborg Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests