John
Site Admin
Posts: 1800
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

EK76 Tunø Airfield released for Microsoft Flight Simulator

Happy to announce that EK76 Tunø Airfield has been released for Microsoft Flight Simulator (Xbox and PC). Available now in MSFS Marketplace 🙂
01.jpg
01.jpg (3.82 MiB) Viewed 685 times
02.jpg
02.jpg (5.25 MiB) Viewed 685 times
06.jpg
06.jpg (3.75 MiB) Viewed 685 times
07.jpg
07.jpg (5.25 MiB) Viewed 685 times
08.jpg
08.jpg (4.33 MiB) Viewed 685 times
10.jpg
10.jpg (4.83 MiB) Viewed 685 times
John
SimNord
hansi46
Posts: 8
Joined: 02 Dec 2017, 23:07
Contact: Send private message

Re: EK76 Tunø Airfield released for Microsoft Flight Simulator

Hej John.

Jeg købte din nye flyplads EK76 Tunø i går og den ser rigtig god ud.

Men der er tilsyneladende en lille fejl ved navnene på parkeringspladserne.

Jeg valgte "Parkering 1" som start og den stod som GATE(PARKERING 1 - RAMP MIL COMBAT )

Det er det samme med de andre 5 pladser.

Hilsen Hans
John
Site Admin
Posts: 1800
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EK76 Tunø Airfield released for Microsoft Flight Simulator

hansi46 wrote: 13 Aug 2022, 11:49 Hej John.

Jeg købte din nye flyplads EK76 Tunø i går og den ser rigtig god ud.

Men der er tilsyneladende en lille fejl ved navnene på parkeringspladserne.

Jeg valgte "Parkering 1" som start og den stod som GATE(PARKERING 1 - RAMP MIL COMBAT )

Det er det samme med de andre 5 pladser.

Hilsen Hans
Hej Hans.

Det er ikke en fejl. Det er lavet sådan med vilje. At sætte parking type til "MIL COMBAT" er den eneste måde man med de nuværende udviklingsværktøjer (SDK), kan forhindre, at der genereres animerede køretøjer på flyvepladsen, tankbiler, belt loaders osv.

Alternativet er, at brugeren sætter sin airport vehicle traffic til 0, og det kan man ikke forvente, at brugeren gør.

De automatisk genererede køretøjer er normalt ikke noget problem i større lufthavne, men på en lille plads som Tunø ser det helt forkert ud med en stor tankbil, der drøner omkring.

De automatisk genererede køretøjer er af en anden type, end de "Airport Service"-køretøjer, man kan fjerne med en særlig fil.
John
SimNord
hansi46
Posts: 8
Joined: 02 Dec 2017, 23:07
Contact: Send private message

Re: EK76 Tunø Airfield released for Microsoft Flight Simulator

Tak for dit svar John - så blev jeg så meget klogere :)

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests