Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

MSFS Release 18 August 2020

Hej John

Med release dato og aircrafts og airports i MSFS,og flere developers har løftet sløret for deres udgivelser, har du (Vidan) nyt om dine lufthavne, eller vil det stadigvæk være et brud af NDA?

Jeg havde ikke i min vildeste fantasi set Midt August som release dato, jeg har hele tiden troet November eller måske til julehandlen i December, men hey, I'm not complaining :-)

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: MSFS Release 18 August 2020

Det er vist kommet som en (glædelig) overraskelse for de fleste, inklusiv mig selv :-)

Jeg kan ikke rigtig sige så meget om mine egen produkter i den nye sim endnu - andet end at jeg håber at få mulighed for at konvertere/opdatere dem så de kan bruges på den nye platform. Jeg vil helst vente med at melde noget officielt ud, før de nødvendige aftaler og tilladelser er på plads. Vidan Design startede som add-on udvikler til Microsoft Flight Simulator X, og jeg er utroligt glad for, at verdens ældste PC-spil nu kommer "hjem" til Microsoft og at der bliver skrevet et nyt spændende kapitel i MSFS-seriens utroligt lange historie :-)
John
SimNord
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: MSFS Release 18 August 2020

II deres seneste weekly update nævner de at der vil blive et Marketplace hvor developers (Sorry, det er ½ engelsk :-) ) kan sælge jeres udgivelser, men at I også selv kan fortsætte med at sælge fra jeres egne stores. Jeg går ud fra at hvis du vælger at sælge gennem MS Marketplace, så skal du betale et gebyr hver gang?. Jeg går ud fra at det også allerede er sådan på f.eks Simmarket? Vil det være en fordel for dig kun at sælge via din egen hjemmeside, eller vil det give lidt mere salg ( trods evt. gebyerer) at det også er på MS?

Uha, jeg glæder mig til NDA'en bliver løftet, så du kan fortælle lidt mere om hvordan det ser ud med dine lufthavne i den nye sim, og i det hele taget hvordan Danmark ser ud. Selv om det burde blive nemmere at lave nye lufthavne, hvis du "blot" kan koncentrere dig om lufthavnen og ikke skal tænke på sceneriet udenfor, så tror jeg ikke MSFS har danske autogen med, såsom gårde, kirker etc, som du har med. Måske det var en ny addon serie du kunne lave, med danske POI'er :-)

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest