John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Bornholm MSFS released!

Flyv til den hyggelige lufthavn på solskinsøen i Microsoft Flight Simulator med dette nye scenery, en detaleret og realistisk gengivelse af Bornholms Lufthavn EKRN med HD textures på de detaljerede modeller af lufthavnens bygninger, custom ground markings mv.

Release has been pushed back to tomorrow (Friday, Mar. 26 PDT) due to technical issues with MSFS Marketplace updates

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
John
SimNord
majwr
Posts: 2
Joined: 23 Apr 2014, 06:22
Contact: Send private message

Re: Bornholm MSFS released!

Ser väldigt bra ut! Har flugit mycket på P3D-versionen, men den här måste jag ju ha också.
Kommer den att kunna köpas även på Simmarket?
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Bornholm MSFS released!

majwr wrote: 25 Mar 2021, 20:16 Ser väldigt bra ut! Har flugit mycket på P3D-versionen, men den här måste jag ju ha också.
Kommer den att kunna köpas även på Simmarket?
Mange tak. Den udkommer kun på MSFS Marketplace. Jeg har ikke umiddelbart planer om at lave en ekstern installer.
John
SimNord
majwr
Posts: 2
Joined: 23 Apr 2014, 06:22
Contact: Send private message

Re: Bornholm MSFS released!

Inga problem. Då köper jag den där. Tack, John!
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Bornholm MSFS released!

Bornholm Airport EKRN is now (finally) available at MSFS Marketplace :-)
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Bornholm MSFS released!

Så kom Bornholm EKRN omsider på MSFS Marketplace. Tak for de positive tilbagemeldinger indtil videre. Som du sikkert har set, kan du anmelde dine add-ons på Marketplace ved at give stjerner, og Vidan Design vil blive glad for på denne måde at få din feedback på Bornholm EKRN (og selvfølgelig også Billund EKBI). Jeg arbejder i øjeblikket på modeller af Bornholmske "landmarks", bl.a. Hammershus, og disse modeller vil blive inkluderet i en kommende opdateringspakke. God fornøjelse med Bornholms Lufthavn i Microsoft Flight Simulator!
John
SimNord
Truelz
Posts: 17
Joined: 14 Apr 2011, 18:50
Contact: Send private message

Re: Bornholm MSFS released!

Jeg arbejder i øjeblikket på modeller af Bornholmske "landmarks", bl.a. Hammershus
Hvis du kan bruge en form for skabelon, så har jeg en fotogrammetri model af borgen, du hjertens gerne må bruge hvis det kan hjælpe. Den kan downloades her: https://sketchfab.com/3d-models/hammershus-scandinavias-largest-castle-ruin-8667a0042bcc472185dfb27312beacec

Jeg kan dog ikke lige huske om jeg har skaleret den 1:1 :?
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Bornholm MSFS released!

Truelz wrote: 01 Apr 2021, 19:21
Jeg arbejder i øjeblikket på modeller af Bornholmske "landmarks", bl.a. Hammershus
Hvis du kan bruge en form for skabelon, så har jeg en fotogrammetri model af borgen, du hjertens gerne må bruge hvis det kan hjælpe. Den kan downloades her: https://sketchfab.com/3d-models/hammershus-scandinavias-largest-castle-ruin-8667a0042bcc472185dfb27312beacec

Jeg kan dog ikke lige huske om jeg har skaleret den 1:1 :?
Wow, det ser godt ud. Tusind tak, den vil jeg gerne bruge, hvis jeg kan få den ind i mit 3d-program. Jeg arebjder normalt blot med et baggrundsbillede med "et fodaftryk" af bygninger og lign., men lige i dette tilfælde er 3d meget brugbart, fordi Hammershus er en ret "uregelmæssig" bygning - for at sige det mildt :-)
John
SimNord
Truelz
Posts: 17
Joined: 14 Apr 2011, 18:50
Contact: Send private message

Re: Bornholm MSFS released!

Wow, det ser godt ud. Tusind tak, den vil jeg gerne bruge, hvis jeg kan få den ind i mit 3d-program.
Hvis du af en eller anden årsag ikke kan lykkes med at importere .obj filen, så sig endelig til så kan jeg snildt eksportere den i et brugbart format, men det brude ikke være et problem for langt de fleste 3D programmer at importere .obj filer.

men lige i dette tilfælde er 3d meget brugbart, fordi Hammershus er en ret "uregelmæssig" bygning - for at sige det mildt
Ja, dét kan man vidst roligt sige :D

Return to “New releases and product previews”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests