bjthiesen
Posts: 4
Joined: 29 Nov 2017, 12:34
Contact: Send private message

Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Hej.

Efter den seneste opdatering (su5) så er der problemer igen med af simnord og asobo udgaven af EKRN ligger dobbelt.
Efter den forrige opdatering (wu5) hvor asobo havde opdateret EKRN, kunne det løses ved at afinstallere asobo version. Men efter su5, og den opdatering der kom til wu5 samtidig, så er problemet der igen. Man kan ikke afinstallere asobo EKRN som ellers var den tidligere løsning.
Jeg har forsøgt med afinstallere og installere simnord EKRN, slette rolling cache og genstarte - men uden succes.
Jeg ved ikke om der er andre der har oplevet dette, men jeg håber du kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Bo John
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Hej Bo John

Har du prøvet at:

1. Slette Asobo EKRN fra Profile > Content Manager
2. Slette mappen "microsoft-airport-ekrn-bornholm” som befinder sig i Packages\Official\OneStore-mappen
3. Genstarte MSFS

Se evt. FAQ her:
https://www.simnord.com/support/
John
SimNord
bjthiesen
Posts: 4
Joined: 29 Nov 2017, 12:34
Contact: Send private message

Re: Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Hej John.

Jeg har slettet mappen som du beskriver i nr. 2.
Nu virker det perfekt igen - 1000 tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Bo John
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Det var så lidt. Godt at høre, at du fik det til at fungere. Tak for, at du meldte tilbage.
John
SimNord

Return to “EKRN Bornholm Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests