Page 1 of 1

Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Posted: 03 Aug 2021, 21:03
by bjthiesen
Hej.

Efter den seneste opdatering (su5) så er der problemer igen med af simnord og asobo udgaven af EKRN ligger dobbelt.
Efter den forrige opdatering (wu5) hvor asobo havde opdateret EKRN, kunne det løses ved at afinstallere asobo version. Men efter su5, og den opdatering der kom til wu5 samtidig, så er problemet der igen. Man kan ikke afinstallere asobo EKRN som ellers var den tidligere løsning.
Jeg har forsøgt med afinstallere og installere simnord EKRN, slette rolling cache og genstarte - men uden succes.
Jeg ved ikke om der er andre der har oplevet dette, men jeg håber du kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Bo John

Re: Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Posted: 05 Aug 2021, 18:32
by John
Hej Bo John

Har du prøvet at:

1. Slette Asobo EKRN fra Profile > Content Manager
2. Slette mappen "microsoft-airport-ekrn-bornholm” som befinder sig i Packages\Official\OneStore-mappen
3. Genstarte MSFS

Se evt. FAQ her:
https://www.simnord.com/support/

Re: Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Posted: 06 Aug 2021, 16:39
by bjthiesen
Hej John.

Jeg har slettet mappen som du beskriver i nr. 2.
Nu virker det perfekt igen - 1000 tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Bo John

Re: Efter System Update 5 - igen "dobbelt op"

Posted: 06 Aug 2021, 16:58
by John
Det var så lidt. Godt at høre, at du fik det til at fungere. Tak for, at du meldte tilbage.