Sethos
Posts: 13
Joined: 01 Jun 2017, 22:03
Contact: Send private message

Mangler MSFS installer til Billund

Hej,

Købte Billund til MSFS på den 'gamle' Vidan store tilbage i April. Nu har jeg installeret Windows 11 og er ved at sætte MSFS op igen og skulle lige have fat i min Billund, man kan ikke se den er at finde i mine downloads, kun den udgave til de andre platform. Er den blevet trukket eller er det en fejl den mangler hos mig? :)

Tak
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Mangler MSFS installer til Billund

Hej Michael. Installeren er ikke længere tilgængelig i min egen webshop. Mine sceneries til MSFS vil fremover kun blive solgt og være tilgængelige via Marketplace. Opdateringer til EKBI til kunder der har købt sceneryet hos simMarket eller i mine egen webshop, vil blive givet direkte på E-mail. Jeg har fundet din ordre, og jeg vil sende dig den seneste version af seceneryet snarest. Har du ikke en backup af den installer, du oprindeligt downloadede fra Vidan Design Shop?
John
SimNord
Sethos
Posts: 13
Joined: 01 Jun 2017, 22:03
Contact: Send private message

Re: Mangler MSFS installer til Billund

Hej John,

Jeg ved du nævnte på Facebook at du rykkede over til marketplace med fremtidige sceneries, men troede dem du havde tilgængelig på din store, så som EKBI, altid ville være at finde i vores downloads. Jeg har desværre ingen backups, tror jeg er blevet for forvænt med lige at kunne nuppe det hele igen fra diverse launchers at jeg bare sletter det efter brug, de få antal gange man nu lige skal bruge den :P Men kan høre jeg skal til at gemme en kopi.

Men vil bestemt sætte pris på hvis du kunne sende det, tak :)

Return to “EKBI Billund Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests