Tak for et rigtig lækkert scenery. Godt at se de nye E-gates endelig er med! Det har været MEGET tiltrængt.
Jeg har testet sceneriet i 2024, og fandt nogle ting som jeg tænker måske er en fejl eller som skal rettes.
Der mangler nogle textures. Wilhelm Lauritzen Terminalen og M- Goldschmidt hangaren. 2 ret store bygninger i lufthavnen, også mangler de textures.
Lidt øv.
Der er også enkelte steder på satellit-fotoet hvor man kan se haler stikke ud. Bl.a. er der noget i nærheden af den store de-icing nær det gamle kontroltårn. Der var et par steder mere, men jeg kan ikke lige huske hvor.
Derudover mangler der nogle små bygninger rundt omkring. Jeg tror ikke de har den store betydning, men det er bare lidt "øv" at flyve henover et så flot scenery, også ser man en bygning i satellit-fotoet, men ikke som 3D model. Der er også nogle enkelte hangarer i syd (omkring det nuværende kontroltårn), som manlger.
Til sidst mangler der også nogle taxiway-skilte hist og her. Specielt fra området med det "nye" kontroltårn og de mangle hangarer, kan man se dem på satellit-fotoet, men de mangler som 3D modeller.
Det er som sagt småting, og ikke noget som på nogen måde ødelægger følelsen af et rigtig godt og meget velgennemført scenery!
Håber virkelig de her småting kan blive rettet, så det kan blive en helt perfekt erstatning for det nu meget gamle FlyTampa scenery.
