negativekd

VDGS

Super fedt scenery, jeg syntes dog at det er ærgerligt med static vdgs. Kan du give os muligheden for at fjerne det?
John
Site Admin

Re: VDGS

Mange tak. Hvis det skal være muligt at fjerne dem, så vil et kræve et "eksternt" konfigurations-værktøj som det var meget almindeligt at bruge i FSX/P3D, og det vil jeg gerne prøve at undgå med mine MSFS-sceneries, da jeg generelt ikke kan lide, at der er "eksterne" moduler osv. i mine pakker. Jeg overvejer dog muligheden for animerede VDGS, men det er ikke noget jeg kan love.
John
SimNord
negativekd

John wrote: 31 Aug 2025, 16:45 Mange tak. Hvis det skal være muligt at fjerne dem, så vil et kræve et "eksternt" konfigurations-værktøj som det var meget almindeligt at bruge i FSX/P3D, og det vil jeg gerne prøve at undgå med mine MSFS-sceneries, da jeg generelt ikke kan lide, at der er "eksterne" moduler osv. i mine pakker. Jeg overvejer dog muligheden for animerede VDGS, men det er ikke noget jeg kan love.
Det ville være super fedt med muligheden for at slå det fra indtil at du evt. selv animere den, så man har mulighed for at kunne konfigurer gsx ordenligt, i stedet for at bruge en marshaller som står nede under.
Jespersson

I agree that we need real VDGS. It's understandable that it might be difficult to create your own VDGS but then it's better to remove them completely and instead provide a GSX-profile for those who want it.

Return to “EKCH Copenhagen Airport”