baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Næste project

Hi John hvad er dit næste project

vh Jens baltze
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Næste project

baltzer wrote:Hi John hvad er dit næste project

vh Jens baltze
Hej Jens

Jeg har ikke besluttet endnu, hvad den næste udgivelse bliver, men det bliver højst sandsynligt en lille hyggelig dansk flyveplads ... igen!

Jeg arbejder dog lige nu på et nyt ortophoto terræn til Bornholm Airport X. Det nuværende underlag er "håndtegnet", og jeg vil gerne erstatte det med ægte ortofotos (til både lufthavnen og Rønne by). Jeg har også fået helt nye billeder af terminalbygningen og af EKRN's nye køretøjer, så nu kan jeg opdatere/lave nye 3D modeller. Der bliver altså formentlig tale om en større opdatering af sceneryet. Men hvornår det er færdigt, er endnu for tidligt at sige noget om.

/John
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Næste project

Geir Haukland wrote:Tror han har tatt en liten pause og slapper av i sofaen med en kald en. :)

Men håper at det er noe spennende da, som f.eks Århus Airport kanskje, eller noe i området..

Geir
Hej Geir

Den nye Aarhus Lufthavn er kun et forslag og et ønske fra nogle borgere. Den er endnu ikke en realitet. Men hvis den bliver bygget, vil jeg gerne lave den til Flight Simulator: Der er et forslag om, at den skal ligge ved Thomasminde nord for Aarhus. Jeg cykler jævnligt forbi. Som du kan se på mit billede, er det et perfekt sted for en ny lufthavn. Der skal stort set blot asfalteres: :D
Attachments
thomasminde.JPG
thomasminde.JPG (3.15 MiB) Viewed 9851 times
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Næste project

Hej Geir

Ja, det er Rønne, eller som lufthavnen hedder nu: Bornholms Lufthavn. Terminalen er blevet ombygget igen for nylig, og lufthavnen har fået nye køretøjer. Håber at få det hele med i en kommende opdatering. Personalet har være flinke til at holde mig orienteret og sende billeder ;)

Mvh. John
John
SimNord
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Næste project

Det er fint John,det er rigtig godt arbejde det du har lavet.Jeg nyder det virklig hver gang jeg flyver


vh Baltzer
KAPTEJNLN
Posts: 280
Joined: 05 Feb 2011, 15:38
Contact: Send private message

Re: Næste project

Hej Geir

Den nye Aarhus Lufthavn er kun et forslag og et ønske fra nogle borgere. Den er endnu ikke en realitet. Men hvis den bliver bygget, vil jeg gerne lave den til Flight Simulator: Der er et forslag om, at den skal ligge ved Thomasminde nord for Aarhus. Jeg cykler jævnligt forbi. Som du kan se på mit billede, er det et perfekt sted for en ny lufthavn. Der skal stort set blot asfalteres: :D
Jeg tror det ligger langt ud i fremtiden hvis det skulle ske, da man jo har foretaget forbedringer af tilkørsels mulighederne (motorvej / udvidelse af et stykke) så det vil være lidt at smide pengene ud, samtidig så er det jo ikke helt billigt at bygge en ny lufthavn trods den ville komme tætere på Aarhus.. Næste spørgsmål hvad skal man stille op med den gamle lufthavn...
Lars N.

whish you all a plesent flight
vandborg
Posts: 10
Joined: 04 Oct 2013, 17:41
Location: Gedser, DK
Contact: Send private message

Re: Næste project

Hej John.

Som newbie og lokalpatriot så ville jeg da gerne pege på Lolland-Falsters Lufthavn i Maribo. Der er bestemt ikke meget over FSX´s egen. I øje øjeblikket bruger jeg en fiktiv som ligger på den gamle tyske militærflyveplads ved Marielyst/Bøtø.

Mange hilsner
Torben
Mange hilsner/Regards
Torben
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Næste project

Hej Torben

Tak for det gode forslag. Jeg kan ikke love, at jeg kommer til at lave Lolland Falster/Maribo, men jeg har noteret din interesse for pladsen. Jeg har lige tjekket pladsen i FSX, og du har ret, det ser ikke for spændende ud.

Hvad er det for et scenery af den gamle tyske Bøtø Flyveplads, du bruger? Er det noget du selv har lavet?

Mvh. John
John
SimNord
vandborg
Posts: 10
Joined: 04 Oct 2013, 17:41
Location: Gedser, DK
Contact: Send private message

Re: Næste project

Hi John.

It is a selfmade done with ADE. It is rather simple. The runway is geograficly correct placed, but with a modern civilian look. In real world I thinck many cottage owners at Marielyst would be rather angry ;)

Regards
Torben
Mange hilsner/Regards
Torben
vandborg
Posts: 10
Joined: 04 Oct 2013, 17:41
Location: Gedser, DK
Contact: Send private message

Re: Næste project

Hej igen.

Her er lige lidt info om Bøtø Flyveplads:
http://www.spionage-lfm.dk/boto.htm
http://www.marielyst.eu/Botofly/botofly.htm

Mange hilsner
Torben
Mange hilsner/Regards
Torben
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Næste project

vandborg wrote:Hej igen.

Her er lige lidt info om Bøtø Flyveplads:
http://www.spionage-lfm.dk/boto.htm
http://www.marielyst.eu/Botofly/botofly.htm

Mange hilsner
Torben
Hej Torben

Tak for links om Bøtø Flyveplads. Jeg havde nu fundet frem til dem i forvejen ;) Det er altid spændende at læse om flyhistoriske emner - og ikke mindst om Luftwaffe i DK og allierede flyangreb under krigen.

Hvis du ikke allerede kender den, kan jeg anbefale det store værk af Henrik Skov Kristensen m.fl., der er omtalt på dit sidste link: "Bomber over Danmark, Vestallierede lufthangreb under 2. verdenskrig" (genudgivelse) Her er meget detaljerede oplysninger om stort set alle vestallierede luftangreb i Danmark under krigen. Det er meget interessant læsning, alle 860 sider! http://www.nytnordiskforlag.dk/shop/his ... nmark.html
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests