Penz
Posts: 438
Joined: 15 Mar 2014, 19:15
Location: Ca. 0,002 grad øst for Bazar Vest.
Contact: Send private message

Endelave 1.1 upgrade.

Måske skal man lige være opmærksom på, at SimMarket's gratis upgrade muligvis ikke virker.

Jeg kan se, at prisen bliver trukket på min bankkonto, selv om jeg fulgte proceduren korrekt, og fra samme konto som originalkøbet.

Jeg har oprettet en support ticket, som beskriver hændelsesforløbet, hos SimMarket.
- Jens Peter "Penz" Pedersen
Penz
Posts: 438
Joined: 15 Mar 2014, 19:15
Location: Ca. 0,002 grad øst for Bazar Vest.
Contact: Send private message

Re: Endelave 1.1 upgrade.

Min ticket blev behandlet på under 1 time, det er dælme god service!

Jeg fik refunderet beløbet (hvilket er meget mere end jeg havde turdet håbe på, upgrade-beskeden på produktsiden hos SimMarket siger tydeligt NO REFUNDS!), og fik en venlig hilsen med i købet. Så jeg kan ikke klage.

Nu håber jeg bare, at SimMarket kan rette fejlen, så andre "upgradere" kan slippe for lignende problemer, og at jeg bare var "betatester" - som sædvanligt. ;)
- Jens Peter "Penz" Pedersen
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Endelave 1.1 upgrade.

Det håber jeg så sandelig også! Det er mig selv, der har insisteret på, at det skal være en gratis opdatering for tidligere købere (simMarket havde helst set, at det var anderledes ...), så jeg er ked af at høre, at du har haft bøvl og problemer med systemet. Men godt, at du fik afsluttet din sag så hurtigt. Hvis andre oplever noget lignende, må de endelig give besked.
John
SimNord
Penz
Posts: 438
Joined: 15 Mar 2014, 19:15
Location: Ca. 0,002 grad øst for Bazar Vest.
Contact: Send private message

Re: Endelave 1.1 upgrade.

Bøvl schmøvl .. all is well that ends well. :)
- Jens Peter "Penz" Pedersen

Return to “SimNord Danish Airfields”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest