SimonA
Posts: 2
Joined: 11 Dec 2014, 23:58
Contact: Send private message

Gråt/sort græs

Hej Vidan Design..
Jeg har haft Sønderborg X installeret et stykke tid. Da jeg i dag efter noget tids fravær placerede et fly på RWY32 bemærkede jeg, at hele græsarealet til venstre for banen var hhv. gråt ved vinter-indstilling og sort ved efterår?? Det grå eller sorte område var rektangulært i hele RWYs længde. Ved vinter-indstillingen stod der 32 ude i enden af det sorte område, så noget tyder på, at det er en default-rest af enten default EKSB el. noget fra Denmark scenery, som jeg også har installeret. Efter af-installering og ny download/installering fra simmarket er problemet det samme...? Nogen ideer...?

På forhånd tak Simon
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Gråt/sort græs

Hej Simon

Det er jeg ked af at høre. Der er noget galt, men jeg kan umiddelbart forklare, hvad problemet skyldes. Men min mistanke går straks i retning af en konflikt med Denmark Scenery, som også indeholder et Sønderborg EKSB scenery.

Har du prøvet at deaktiver Denmark Scenery midlertidigt i FSX/P3D Scenery Library og se om det løser problemet? Du kan deaktivere Denmark Scenery midlertidigt ved at gå til "Settings > "Scenery Library" > Fjern "flueben" ud for "Denmark Scenery" og klik på OK.

Du nævner, at problemt opstår, når du vælger vinter og efterår. Vil det sige, at alt ser normalt ud, når du vælger sommer og forår?

Det ville også være en stor hjælp, hvis du kan tage et screenshot af fænomenet og enten poste det her eller vedhæfte det i en mail og sende den til john@vidandesign.com.
John
SimNord

Return to “EKSB Sonderborg Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests