Lieberkind
Posts: 20
Joined: 14 Jan 2015, 15:44
Location: Vendsyssel
Contact: Send private message

EKSN

Hej John

Jeg har købt Sindal lufthavn, som jeg er meget glad for, den er imponerende detaljeret og ligner i det hele taget originalen rigtig godt, ved det fordi jeg bor ganske tæt på Sindal og ofte besøger lufthavnen.
Jeg har dog lige et spørgsmål, det drejer sig om taxivej bravo, den lille tværgående græsbeklædte i den østlige ende, det ser ikke ud som om den er "aktiv", er det rigtigt? ingen af AI-flyene bruger den og ATC henviser heller aldrig til den, det har givet problemer med sammenstød flere gange, det ville være skønt om det kunne fikses.

Mvh Thomas
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKSN

Hej Thomas

Du har ret, taxiway B mangler! Det er en fejl, og den har jeg nu rettet i ADE'en. Jeg vil udsende en opdatering snarest muligt, men hvis du ikke kan vente, så kan du hente den rettede ADE her (klik på Danish Airfields X fanen):

http://www.vidandesign.com/support.html

Kopier EKSN_ADEX.bgl til din Sindal Scenery mappe.

Håber også at det løser problemet med sammenstød.

Tak for roserne!
John
SimNord
Lieberkind
Posts: 20
Joined: 14 Jan 2015, 15:44
Location: Vendsyssel
Contact: Send private message

Re: EKSN

Hej John

Mange tak :P det var sandelig hurtigt!

Jeg ved ikke, om det helt løser problemet med sammenstød, det skyldes nok desværre AI-piloter og ATC i FSX.
Fks. har jeg oplevet, at holde på taxivej A og vente på starttilladelse mens et andet fly lander, flyet kører (efter at have landet på bane 8 og vendt på landingsbanen) af på taxivej A og direkte ind i mig. :(

Håber at det hjælper nu hvor der er to afkørselsmuligheder, ellers er det i hvert fald ikke din skyld.

Roserne er velfortjent!

Mvh Thomas

Return to “SimNord Danish Airfields”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest