baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Randers og dan vfr

Ved du hvorfor jeg har hvide textures omkring randers,det virker som om at det ikke er comp med dan vfr

jeg har ogsaa inst Danmark cenery 3.1
og Raarup





specks> win 7 sp1
fsx +acc
I7 920/2.67
6 Gb ram
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Randers og dan vfr

PS jeg mangler at kobe Ronne men den er vist ikke helt ferdig endnu ;)
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Randers og dan vfr

baltzer wrote:Ved du hvorfor jeg har hvide textures omkring randers,det virker som om at det ikke er comp med dan vfr

jeg har ogsaa inst Danmark cenery 3.1
og Raarup
Danish Airfields X - Randers er (i lighed med de øvrige flyvepladser i serien) ikke testet med DAN VFR. Begge dele indeholder "photo-terræn", og der opstår derfor en konflikt. For Randers' vedkommende kan du prøve at deaktivere filen "photo_dax_randers.bgl" ved at omdøbe den til f.eks. "photo_dax_randers.xxx". Filen er som standart placeret her: C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Vidan Design\Danish Airfields X\Randers\Scenery. Det betyder, at du kun vil se DAN VFR underlaget.

Hvad Denmark Scenery angår, så indeholder den også EKRD. Derfor skal du deaktivere nogle filer i Denmark Scenery for at fjerne den. Se venligst manualen for Danish Airfields X -Randers for detaljer.

Hvad Danish Airfields X - Raarup angår, så er det filen "photo_raarup_ekra.bgl", der rummer photounderlaget og som muligvis skal deaktiveres på lignende vis.

Håber det var til hjælp!

Mvh.
John
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Randers og dan vfr

baltzer wrote:PS jeg mangler at kobe Ronne men den er vist ikke helt ferdig endnu ;)
Det er rigtigt. Men der arbejdes på sagen :mrgreen:

Mvh.
John
John
SimNord
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Randers og dan vfr

Hmm det er sjovt nok ikke noget i vejen her efter den 1, nu falder det hele naturligt sammen,maaske fordi fsx har skiftet til faaraar,jrg lader det vaare for nu

ellers tak

jens
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Randers og dan vfr

Med "hvide" textures mente du altså vinter-textures? Danish Airfields X - Randers rummer ground textures for alle sæsoner, så det kan tænkes, at du har set vinter-textures fra Danish Airfields X - Randers, mens resten af DK har været grøn pga. manglende sæsonvariation i DAN VFR?

Mvh.
John
John
SimNord
baltzer
Posts: 56
Joined: 28 Sep 2010, 11:25
Location: Aalborg
Contact: Send private message

Re: Randers og dan vfr

ja det må være det tak igen

jens

Return to “SimNord Danish Airfields”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests