Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Er danske simmere kørt i hangaren?

Var lige inde og tjekke på Spotters.dk og det er 5 uger siden at Jacob startede tråden
Heavy Panning Incheon Incheon Korea og 1 mdr siden sidste indlæg i den.
Det er /var ellers et af de steder hvor man kunne se billede serier lagt op fra steder og af personer som man ikke ser på FB. Her er FB kommet til kort, da folk sjældent lægger mere end 1-5 billeder op, og det savner jeg. Så jeg håber bestemt ikke de forskellige forums /fora lukker, men at de har hvert deres formål.
computermensch
Posts: 5
Joined: 21 Dec 2015, 20:38
Contact: Send private message

Re: Er danske simmere kørt i hangaren?

Hej alle

Fine betragtninger - ja, det er nok de nye steder, som samler folk.


Forum hos LM Prepar3D + Danish Flight Simulator Community (mange "medlemmer"):

Tak for linket til Danish Flight Simulator Community gruppen ...

LM har jo også lavet et forum til Prepar3D, der I sig selv er blevet meget mere aktivt end tidligere. Jeg ved ikke, om der er en særlig dansk tråd endnu? Som man evt. henviser il fra f.eks. Danish Flight Simulator Community. http://www.prepar3d.com/forum/ Det er nok stedet nu!

Desuden,
Prepar3D rystede kassen lidt,da LM ansatte en del af de tidligere medlemmer af FSX teamet - eks. det forum. Jeg deltog også tidligere en del hos FSDeveloper, men da Arno var godt inde i varmen med de platformsspiludviklere til MS Flight, begyndte de/han at slette indlæg som støtte Prepar3D. Selvom Prepar3D nu har spredt sig ud om indhold i stort set alle indlæg, fastholder han stadig Prepar3D som en særlig kategori af indlæg. Det stammer fra dengang, hvor man positionerede sig hos fsdeveloper med MS Flight - og lagde afstand til Prepar3D.

Nu kører meget udvikling så mere og mere over i forummet hos LM.

Så den del har LM også snuppet. Et super seiøst forum. Så derfor måske en DK tråd derovre til at starte med og evt. med link fra Danish Flight Simulator Community på FB?

Finally, jeg har selv været parkeret, da LM med Prepar3D rystede posten. Bl.a. skal jeg have fikset sceneries m.v. Jeg har bare brugt det indtil videre ud af kassen, mens vented på 64-bit. Så nu vender jeg tilbage efter her i sommer. Jeg købte et GTX-1080 isidste sommer - og jeg har ikke fået fløjet så meget. Der skal også bygges noget storskærm.

Så med 64-bit'en ude langt om længe ("Beatle" skrev om sit arbejde på sin MS blog for et par år siden) ... så tror jeg der kommer smæk på nu.

Held og lykke til alle med migreringerne - og god arbejdslyst! Kunne være hyggeligt at mødes engang! Eks. Danish Flight Simulator Community!

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests