John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Godt nytår!

Godt nytår! Hvis alt går vel kan jeg føje et par nye sceneries til i løbet af 2016!

Image
John
SimNord
MAL
Posts: 2
Joined: 02 Jan 2016, 18:01
Contact: Send private message

Re: Godt nytår!

Godt nytår!

Krydser fingre for at RK er med på et tidspunkt! ;)
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Godt nytår!

MAL wrote:Godt nytår!

Krydser fingre for at RK er med på et tidspunkt! ;)
Godt nytår!

Hvis du med "RK" mener Roskilde EKRK, så kan jeg sige, at jeg meget gerne vil lave den! Men om det bliver til noget, må tiden vise.
John
SimNord
Chok
Posts: 64
Joined: 05 Jan 2016, 00:46
Contact: Send private message

Re: Godt nytår!

Godt nytår til dig også !

Tak for de mange høj kvalitets sceneries, det er fedt der nogen der sørger for vi er opdateret i Danmark :)

Jeg er spændt på at se Billund X og håber vi ser det inden alt for længe.

Jeg har (blandt mange andre) et stort ønske om at du som dit næste projekt vil kigge på Aalborg (EKYT) og håber det er noget du vil tage op til overvejelse.

Og hvis ikke EKYT vækker interesse ville et scenery med komplet opdateret mesh til EKVG også være fantastisk.

Keep it up :)
Frederik Pedersen
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Godt nytår!

Velkommen, Chok, tak for de pæne ord. Og godt nytår! Aalborg kunne også være spændende, og den er også på min egen ønskeseddel. Lige nu handler det dog om Billund, så må vi se, hvad det næste bliver.

Ang. mesh, har du prøvet freeware mesh'et Denmark Mesh 2013?
John
SimNord
Chok
Posts: 64
Joined: 05 Jan 2016, 00:46
Contact: Send private message

Re: Godt nytår!

Så vidt jeg ved at Vagar ikke med i den mesh pakke :( hvis jeg tager fejl så må jeg kigge på det igen, samtidig syntes jeg ikke så godt om det scenery Azurafiles har lavet til lufthavnen.

Det kunne det være fedt med et custom made scenery til EKVG hvor det hele er samlet i en pakke med hele øen og en lufthavn hvor der er kræset for detaljerne.

Men jeg vil så glæde mig til Billund og til at Aalborg (måske) er på vej på et eller andet tidspunkt :)
Frederik Pedersen
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Godt nytår!

Ups, jeg forvekslede Stauning EKVJ og EKVG. Ja, du har ret. Færøerne er selvfølgelig ikke med i DM2013. Vagar kunne også være interessant. Det er en nordatlantiske lufthavn, jeg faktisk har besøgt (selv om det er mange år siden ... :-)
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests