Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Freeware airports i P3D v3.1?

Hej John

Er der nogen af dine freeware airports, Århus, Grenå, Hadsund og Århus by, der er "opdateret" til P3D v3.1?

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Freeware airports i P3D v3.1?

Hej Jørn

Ikke endnu, desværre. De skal have samme tur som mine payware sceneries, og det varer lige lidt endnu. Men de ny versioner skal nok komme.
John
SimNord
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Freeware airports i P3D v3.1?

OK, jeg må desværre indrømme at jeg er åbenbart for utålmodig for jeg tænkte at der vel ikke kan ske noget ved at prøve om Århus Airport KAN bruges i P3D v3.1 uden opdatering. Og skisme jo, det ser helt ok ud, bortset fra et enkelt hus/bygning som jeg ikke ved om den skal være der. Men både terminal, militær hangarer og de forskellige gårde rundt omkring er der, så thumbs up herfra indtil nu. :-)

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Freeware airports i P3D v3.1?

Godt at høre, Jørn. Jeg regnede nu også med, at Aarhus Airport fungerer i P3D uden problemer. Installeren gør det muligt, at installerer scenery'et lige, hvor man har lyst. Aarhus bruger også stock FSX approach- og banelys, hvilket også fungerer fint i P3D (nogle af mine øvrige lufthavne bruger en "hjemmelavet" type lys, som desværre ikke fungerer i P3D).

De øvrige freeware burde også kunne installeres i P3D uden problemer. Generelt set handler opdatering til P3D for mine sceneries vedkommende først og fremmest om at opdatere sæson-skift toole'et, (gælder også Grenaa), erstatte evt. gammelt FS9 SDK-indhold med FSX/P3D SDK, opdatere installerne til at bruge Windows registry keys og opdatere manualen med nye installationsvejledninger.

Go' fornøjelse med EKAH i P3D. Vi vil gerne se nogle pæne screenshots i denne tråd: viewtopic.php?f=5&t=325 :mrgreen:
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests