Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

EKAH Afcad i P3D

Jeg har installeret EKAH i P3D v3.1 og det virker fint (bortset fra at bane og kantlys svæver ca ½-1m over banen), det eneste problem er at mine ai fly parkerer inde i terminalen, og selv om det må være rart for passagerene, så er det nok ikke meningen :-) Jeg er sikker på at det er Afcaden til EKAH der skal rettes i. Er det noget du kan gøre, eller skal man selv have fat i f.eks Airport Design Editor (ADE) (som jeg ikke kan få til at virke) og prøve at rette det?

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKAH Afcad i P3D

I det midste er der lys i P3D! :mrgreen: . Spøg til side. Edgelights og andre lys svæver over banen, fordi det er stock FSX lys, og de befinder sig en halv meter (så vidt jeg husker) over jorden. Ang. AI, så har jeg ikke hørt om tidligere, at der skulle være problemer. Er det stock AI, du bruger?
John
SimNord
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: EKAH Afcad i P3D

Nu jeg husker det, så tror jeg faktisk du har nævn problemet med stock fsx lys, my bad :-)
Nej, det er custom made ai, men er det ikke lige meget, det er vel afcad'en der bestemmer hvor de holder? Jeg ved godt at du ikke har lavet EKAH til P3D endnu, så jeg væbner mig med tålmodighed til der kommer en opdatering (wink, wink) :-)

mvh Jørn

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests