Jørn
Posts: 4
Joined: 13 Mar 2016, 13:57
Contact: Send private message

Århus lufthavn

Jeg har downloadet Århus lufthavn og installeret den - troede jeg, men da jeg startede min fsx, var der ingen ændringer i Tirstrup. Jeg er ikke nogen ørn til det tekniske, men jeg gik alligevel ind hvor der er en liste over mapper som scenery, add-on scenery etc. men fandt ikke århus lufthavn. Jeg har downloaded flere add-ons som selv finder vej til de rigtige mapper, så jeg checkede ikke stien da jeg installerede. Mappen add-on scenery kom med en flok spitfire's fra Realair. Der var includeret flyvestation West Malling (ikke at forveksle med Malling ved Århus ;) ). Jeg har afinstalleret Aarhus Lufthavn.Spørgsmål: Når jeg skal installere den igen skal den så ligge i mapper add-on scenery?
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Århus lufthavn

Hej Jørn

Standart-placeringen er her:

C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Vidan Design

Eller her:

C:\Program Files (x86)\Lockheed Martin\Prepar3D v2\ Vidan Design

Du kan også vælge at installere den et andet sted, men jeg anbefaler ovenstående placering.

Når du har installeret, skal du aktivere sceneryet i Scenery Library. Det er beskrevet i manulalen:

1. Run FSX or P3D
2. Select Settings (or, on the menubar in P3D, “World” > “Scenery Library”)
3. Select Scenery Library
4. Click on Add Area
5. Navigate to: C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\Vidan Design or C:\Program Files (x86)\Lockheed Martin\Prepar3D v2\ Vidan Design
6. Select the Aarhus Airport X folder
7. Click OK
8. Click OK
John
SimNord
Jørn
Posts: 4
Joined: 13 Mar 2016, 13:57
Contact: Send private message

Re: Århus lufthavn

Tusind tak for hurtig svar, jeg prøver at gøre som du siger, jeg har forøvrigt fsx

Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Århus lufthavn

Det var så lidt. Jeg indrømmer, at det er lidt besværligt at man skal aktivere manuelt. Jeg vil muligvis lave automatisk aktivering, når jeg laver en opdatering af EKAH.
John
SimNord
Jørn
Posts: 4
Joined: 13 Mar 2016, 13:57
Contact: Send private message

Re: Århus lufthavn

Jeg tror ikke det er så svært -selv for mig, men nu har jeg et nyt problem: registeringskoden. Jeg copy/pastede den, men fik ikke brug for den, da den allerede var der, så jeg skrev den ikke ned, så nu mangler jeg den :oops: Kan du hjælpe mig igen?

Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Århus lufthavn

Jørn wrote:Jeg tror ikke det er så svært -selv for mig, men nu har jeg et nyt problem: registeringskoden. Jeg copy/pastede den, men fik ikke brug for den, da den allerede var der, så jeg skrev den ikke ned, så nu mangler jeg den :oops: Kan du hjælpe mig igen?

Jørn
http://www.vidandesign.com/aarhusairportx.html

;)
John
SimNord
Jørn
Posts: 4
Joined: 13 Mar 2016, 13:57
Contact: Send private message

Re: Århus lufthavn

Tak for hjælpen. Super service og super airport. Det er en udsøgt fornøjelse at starte/lande i Århus - og så til den pris :D :D :D

Jørn

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests