JAF
Posts: 4
Joined: 21 Mar 2016, 07:45
Contact: Send private message

EKKA Karup

Nu er jeg jo ganske klar over, at du nok har travlt med de resterende 3 meget ventede scenery af RealDenmarkX, men jeg vil alligevel høre, om du har planer om at lave de militære flyvepladser såsom Karup Skødstrup osv.

Johnny F. (JAF)
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: EKKA Karup

Du mener nok Skrydstrup. Jeg har ikke aktuelle planer om at gå i gang med de to. Men især Karup kunne jeg godt tænke mig at lave på et tidspunkt, hvis jeg får mulighed for det. Men det kræver bl.a. at jeg kan få fuld foto-adgang.
John
SimNord
JAF
Posts: 4
Joined: 21 Mar 2016, 07:45
Contact: Send private message

Re: EKKA Karup

Hej John,

Tak for dit hurtige svar. Naturligvis mener jeg Skrydstrup. Skødstrup er nok lidt for kedelig for flyverfolket.

Jeg arbejder selv på Flyvestation Karup så når det bliver aktuelt kan jeg da forsøge at tale med nogen, eller tage billederne for dig.

Jeg har en tidligere kollega, Otto, som ligeledes er bidt af flysimulatorer og han arbejder selv med design af flyvepladser med samme program som du selv. Han har netop lavet Avnø som den var.
Han har ligeledes planer om Karup og jeg skal blandt andet skaffe ham billeder af tårnet, efter tilladelse fra chefen.

Så du siger bare til.

Johnny F.

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests