JAF
Posts: 4
Joined: 21 Mar 2016, 07:45
Contact: Send private message

Tidshorisont

Er der en tidshorisont for de resterende sceneries til RealDenmarkX?

Johnny F.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Tidshorisont

Hej Johnny

Jeg kan desværre ikke sige noget om udgivelsestidspunker endnu. Men jeg gør mit bedste, og de øvrige dele kommer så hurtigt som muligt. Velkommen i øvrigt - og tak for din interesse for RDX.
John
SimNord
krazyj
Posts: 18
Joined: 18 Feb 2017, 23:12
Contact: Send private message

Re: Tidshorisont

Hey John.

Jeg glæder mig også til den komplette samling,

kunne man tænke sig at du tog de borerigge med som var i det freeware Scenery Denmark som kunne fås på Avsim bla.

ville være en super lille detalje ;) ellers tak for det gode arbejde

mvh

Morten
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Tidshorisont

krazyj wrote:Hey John.

Jeg glæder mig også til den komplette samling,

kunne man tænke sig at du tog de borerigge med som var i det freeware Scenery Denmark som kunne fås på Avsim bla.

ville være en super lille detalje ;) ellers tak for det gode arbejde

mvh

Morten
Hej Morten

Beklager det sene svar. Jeg kan ikke inkludere modeller fra andre scenery-pakker, hverken freeware eller payware, ikke uden først at have fået ok fra rettighedshaverne. Seneste nyt om RDX kan du følger i denne tråd: viewtopic.php?f=37&p=2948#p2948
John
SimNord
JAF
Posts: 4
Joined: 21 Mar 2016, 07:45
Contact: Send private message

Re: Tidshorisont

Videre forespørgelse...

Jeg har installeret Real Denmark X og har måtte fjerne den igen. I forhold til ORBX har RealDenmark X ikke kedelig pastelgrøn farve som desværre får det til at virke uvirkelig. Kan du ikke ændre dette med en opdatering og samtidig lave dem noget mørke grønner fremover? Derved får de et mere virkeligt udseende, og passer sammen med ORBX scenerierne.

Johnny F.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Tidshorisont

Som der står i produktbeskrivelsen er RDX farvetilpasset til stock FSX/P3D. Jeg er opmærksom på, at mange gerne vil have et sæt textures, der matcher FTX Global bedre. Jeg vil ikke love, at det kommer, men det er under overvejelse. Måske du skulle give Jutland North lidt mere tid? Hvis du har vænnet dig til de meget mørke, grønne FTX textures kan RDX -JN virke som en stor kontrast. Da RDX er et photo scenery baseret på orthofotos vil farverne også variere fra område til område. Har du fløjet en tur over Mors og Salling f.eks.? Læsø? Der er mange områder i RDX, der giver fantastiske flyveoplevelser, synes jeg selv.
John
SimNord
MichaelBlohm
Posts: 1
Joined: 11 Jul 2017, 19:06
Contact: Send private message

Re: Tidshorisont

Hej
Vil blot melde at det er et must have for mig
Mvh. Michael

Return to “Real Denmark X photo scenery”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests