GSCNUUK
Posts: 54
Joined: 11 Jan 2016, 19:23
Location: Nuuk, Greenland
Contact: Send private message Website Skype

Ang Dine Seasons Textures

Hej John

lod mærke til i den flotte rdx at season texture skifter automatisk alt efter årstid

men i eksb og ekrn der skal man manuelt skifte via en exe fil
er der udsigter til at det også bliver automatiserede eller?
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Ang Dine Seasons Textures

Ground terrain (dvs. foto-scenery'et) skifter automatisk sæson i alle mine sceneries. Season change tool' et der følger med de fleste af mine lufthavns-sceneries skifter textures på 3D-objekter (træer, græs og bygningernes tag). Dette kan ikke ske automatisk i FSX/P3D. Det kunne det i FS9. Men der er altså er en indbygget begrænsning i FSX som desværre gør det nødvendigt med et "eksternt" tool.
John
SimNord
GSCNUUK
Posts: 54
Joined: 11 Jan 2016, 19:23
Location: Nuuk, Greenland
Contact: Send private message Website Skype

Re: Ang Dine Seasons Textures

Okay

kunne have været fedt men okay vi må nøjes

kan jeg måske friste med et scenery config program ud over din rdx, hvor i man kan aktivere alle airports og airfields med kun et klik ;)

så man ikke skal åbne så mange exe filer hehe ;)

tror du ved hvad jeg mener ;)


evt kun måske includeret i den der rdx config og så kalde den vidan konfigurator ;)
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Ang Dine Seasons Textures

GSCNUUK wrote:Okay

kunne have været fedt men okay vi må nøjes

kan jeg måske friste med et scenery config program ud over din rdx, hvor i man kan aktivere alle airports og airfields med kun et klik ;)

så man ikke skal åbne så mange exe filer hehe ;)

tror du ved hvad jeg mener ;)


evt kun måske includeret i den der rdx config og så kalde den vidan konfigurator ;)
Jeg har købt en licens til "Scenery Manager" som betyder, at jeg kan inkludere den i alle mine sceneries. Den kan skifte textures "globalt" med ét klik. Men det kræver stadig en opdatering af alle mine udgivelser, og det et lidt mere langsigtet projekt ... ;)
John
SimNord
GSCNUUK
Posts: 54
Joined: 11 Jan 2016, 19:23
Location: Nuuk, Greenland
Contact: Send private message Website Skype

Re: Ang Dine Seasons Textures

John wrote: Jeg har købt en licens til "Scenery Manager" som betyder, at jeg kan inkludere den i alle mine sceneries. Den kan skifte textures "globalt" med ét klik. Men det kræver stadig en opdatering af alle mine udgivelser, og det et lidt mere langsigtet projekt ... ;)

forståeligt

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests