Jørgen
Posts: 67
Joined: 11 Aug 2014, 05:41
Location: 5 NM NE of EDXF
Contact: Send private message

Compatibility RDX/UTX & GEX

I am interested in RDX, but have some compatibility questions.

I have FSX boxed, with UTX and GEX, all updated to the latest versions. I also have Denmark Scenery 1.4 and Denmark Map X 2.1.

Does anyone have any experience with RDX and the above products, are there any compatibility issues, should Denmark Scenery and/or Denmark Map be unistalled, and how should things be arranged priority-wise?

Thanks for any response -

Jørgen
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Compatibility RDX/UTX & GEX

Hej Jørgen

Jeg håber, det er ok, at jeg svarer på dansk. RDX er udviklet til (og testet sammen med) default FSX/P3D ground textures og vektor-data. Det er ikke testet sammen med de payware-produkter og freeware sceneries, du nævner, så jeg kan ikke garantere, at der ikke opstår problemer, hvis du kombinerer dem med RDX.
John
SimNord
Jørgen
Posts: 67
Joined: 11 Aug 2014, 05:41
Location: 5 NM NE of EDXF
Contact: Send private message

Re: Compatibility RDX/UTX & GEX

Well, jeg skrev oprindelig på udenlandsk for at se om evt. andre end danskere havde nogen erfaringer.

Mht. UTX og GEX vil ansvaret for kompatibilitet nok ligge på mig, hvis jeg køber produktet.

Men mht. Denmark Scenery og Denmark Maps er det nødvendigt at jeg ved om et eller begge disse skal afinstalleres, og hvor RDX skal ligge prioritetsmæssigt i forhold til disse. Dette er ikke helt klart for mig.

MVH -

Jørgen
Jørgen
Posts: 67
Joined: 11 Aug 2014, 05:41
Location: 5 NM NE of EDXF
Contact: Send private message

Re: Compatibility RDX/UTX & GEX

Noget nyt om kompatibiliteterne?

Jørgen
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Compatibility RDX/UTX & GEX

Hej Jørgen

Der er ikke sket nogle ændringer i produktet. Rent teknisk skulle der ikke være noget i vejen for at bruge RDX - Jutland North sammen emd FTX Global og evt. andre texture-pakker eller vektor scenery-pakker. Men i forhold til FTX Global er der en markant farveforskel og en forskel i "overall look". FTX Global er et landclass-baseret produkt (generiske textures); RDX er photo scenery fremstillet af ortofotos.

Mht. Denmark Scenery og Denmark Map X, så kan du blot eksperimenter med den rækkefølge, der fungerer bedst for dig. Det er nemt at flytte op og ned.
John
SimNord

Return to “Real Denmark X photo scenery”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest