MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Animated Jetways?

Hej John

Tak for et fantastisk scenery! Første ting jeg gjorde i dag, da jeg kom hjem, var at købe dit scenery, og jeg er i skrivende stund ved at forberede min første flyvning fra Billund i FSX.

Hermed en lille forespørgsel til os, der ikke anvender GSX eller AES eller lignende.

Kunne det tænkes, at animerede jetways ville blive inkluderet i en evt. opdatering? Altså den funktion, der er knyttet til kommandoen CTR+J i FSX?

Endnu engang tak for et kanont stykke arbejde og god weekend herfra :)
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Animated Jetways?

MikkelLindgren wrote:Hej John

Tak for et fantastisk scenery! Første ting jeg gjorde i dag, da jeg kom hjem, var at købe dit scenery, og jeg er i skrivende stund ved at forberede min første flyvning fra Billund i FSX.

Hermed en lille forespørgsel til os, der ikke anvender GSX eller AES eller lignende.

Kunne det tænkes, at animerede jetways ville blive inkluderet i en evt. opdatering? Altså den funktion, der er knyttet til kommandoen CTR+J i FSX?

Endnu engang tak for et kanont stykke arbejde og god weekend herfra :)
Hej

Tak for dit køb. Jeg håber du får meget fornøjelse af scenryet. Har du valgt ikke at installere SODE i forbindelse med din installation af Billund X?

Jeg vil overveje dit forslag, men i øjeblikket har jeg har ikke planer om at inkludere andre typer jetways.
John
SimNord
MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Re: Animated Jetways?

Jeg var slet ikke bekendt med de fine funktioner i SODE, men det er jeg nu! Det gør jo kun det hele endnu bedre! Fantastisk :D

Return to “EKBI Billund Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests