John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Vidan Design sceneries and P3Dv4

Vidan Designs sceneries will be updated to work with Lockheed Martin P3Dv4. I will update my sceneries and release new v4 installers as soon as I have finished testing them in the new sim. The updates will be free of charge for exsisting customers. I do not have a time estimate yet on how long time it will take.

Updated to support P3Dv4:
Billund X
Bornholm X
Sonderborg X
Danish Airfields X - Samsø
Danish Airfields X - Tunø
Danish Airfields X - Sindal
Danish Airfields X - Endelave
Danish Airfields X - Sæby
Danish Airfields X - Nordborg
Danish Airfields X - Herning
Danish Airfields X - Randers
Danish Airfields X - Raarup
Danish Airfields X - Hadsund
Danish Airfields X - Grenaa
Aarhus Airport X
John
SimNord
mikced
Posts: 32
Joined: 08 Aug 2014, 09:44
Contact: Send private message

Re: Vidan Design sceneries and P3Dv4

John

Jag är ett stort fan av dina flygplatser i P3Dv4. Vet inte om det tagits upp tidigare, men tänkte bara höra om du planerar att överföra dina flygplatser till X-plane.
Bara för ett år sedan hade X-plane aldrig kommit på fråga. Jag har använt FSX och P3D i snart 30 år :) och varit supernöjd men det blir stadigt bättre och många verkar börja fatta intresse för x-plane, och så även jag.

Mikael

Följ mitt flygpanelsbygge
flygsidan.wordpress.com
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Vidan Design sceneries and P3Dv4

mikced wrote: 11 Oct 2018, 15:56 John

Jag är ett stort fan av dina flygplatser i P3Dv4. Vet inte om det tagits upp tidigare, men tänkte bara höra om du planerar att överföra dina flygplatser till X-plane.
Bara för ett år sedan hade X-plane aldrig kommit på fråga. Jag har använt FSX och P3D i snart 30 år :) och varit supernöjd men det blir stadigt bättre och många verkar börja fatta intresse för x-plane, och så även jag.

Mikael

Följ mitt flygpanelsbygge
flygsidan.wordpress.com
Hej Mikael

Jeg er blevet spurgt om det mange gange. Når Aalborg er udkommet vil jeg kigge på muligheden for at understøtte X-Plane. Men jeg kan ikke love noget. :)
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests