John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

P3Dv4 update

Bornholm X has been updated to v.1.4. The update is available at the Vidan Design Shop and it should also be available at simMarket soon.

http://www.vidandesign.com/shop/

New in version 1.4:

Updated installer to support P3Dv4
Updated manual

Installation:

To install Bornholm X, double-click “bornholm_x.exe” and follow the instructions. After the installation is completed, you must manually activate the scenery in Settings > Scenery Library in FSX/FSX:SE/P3D.
Ver. 1.4 can be installed without uninstalling previous versions first.
John
SimNord
Penz
Posts: 438
Joined: 15 Mar 2014, 19:15
Location: Ca. 0,002 grad øst for Bazar Vest.
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

I got a mail from SimMarket very soon after reading the above post this morning, it's already available there too.
- Jens Peter "Penz" Pedersen
mikced
Posts: 32
Joined: 08 Aug 2014, 09:44
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Hej

I linje med att du håller på med utveckling av Danmark i photoreal, finns det någon möjlighet att din produkt Bornholm någonsin kommer att inkludera photoreal för hela ön? Jag är en stor supporter av dina flygplatser och har köpt samtliga utom just Bornholm pga att hela ön inte är photoreal. Som bekant erbjuder ju din "konkurrent" detta i sin Bornholm produkt men den är ju inte P3D v3 (eller v 4). Vad jag kan dra mig till minnes så var det även lite copyright issues vilket är en ytterligare anledning att jag gärna inte vill köpa hans produkt.

Mikael
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv4 update

Hej Mikael

Det er min plan, at Bornholm på et tidspunkt skal have fuld ortofoto-dækning, det bliver enten som en del af RDX eller i forbindelse med en opdatering af Bornholm X-sceneryet. Kan desværre ikke sige noget om, hvornår det bliver endnu. Tak for din støtte og interesse for mine sceneries.
John
SimNord
Sethos
Posts: 13
Joined: 01 Jun 2017, 22:03
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Har FlightSimStore udgaven, som ikke ser ud til at være opdateret.

Er det nøjagtig samme filer i pakken, hvis jeg bare vælger P3Dv3 og loader dem i v4?
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv4 update

Hej. I det store hele er det de samme filer, men season change tool'et i v3 fungerer ikke umiddelbart sammen med v4. Hvis du vil skifte sæson, skal du manualt vælge den korrekte sti. Udgaven på FlightsimStore skal nok blive opdateret også, men der kan godt gå lidt tid.
John
SimNord
Sethos
Posts: 13
Joined: 01 Jun 2017, 22:03
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Okay, tak for det hurtige svar.

Så venter jeg på at FSS opdaterer i stedet. De sidste par dage med diverse v4 udgivelser, blandt andet fra A2A, får man fornemmelsen af de godt kan være lidt sløve i optrækket. Så fortryder man lidt man ikke købte direkte ved kilden :)

God dag.
sungam2011
Posts: 9
Joined: 05 Jun 2017, 20:44
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Hej
Inde på Aerosoft hjemmeside, hvor jeg har købt Bornholm scenery, der er det ikke den ny version af lufthavnen. Kan du hjælpe mig med det?
Hilsen Magnus
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv4 update

Hej Magnus

Jeg har ikke direkte indflydelse på Aerosofts version, da de står som udgiver. Det er op til dem, om de vil opdatere den. Jeg vil anbefale dig, at du skriver til dem og opfordrer dem til at opdatere sceneryet. Send en forespørgsel her:
https://aerosoft.zendesk.com/hc/en-us/requests/new
John
SimNord
sungam2011
Posts: 9
Joined: 05 Jun 2017, 20:44
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Hej igen
De har svaret mig. og skriver, at den ikke er blevet givet til dem endnu?
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv4 update

sungam2011 wrote:Hej igen
De har svaret mig. og skriver, at den ikke er blevet givet til dem endnu?
De skal åbenbart i nogen grad presses til at tage imod et godt tilbud :D Jeg har nu skrevet til dem i flere omgange. Afventer svar på, om de vil opdatere deres udgaver.
John
SimNord
sungam2011
Posts: 9
Joined: 05 Jun 2017, 20:44
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Tak fordi du vil hjælpe :D
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv4 update

Jeg har nu fået svar fra Aerosoft. Alle Vidan Design-udgivelser vil blive opdateret med nye P3Dv4-versioner, efterhånden som de bliver færdige. Desuden bliver kontrakten ændret, så jeg selv kommer til at stå som udgiver. Det er en formalitet, men det vil gøre det lidt nemmere for mig at holde produkterne opdateret. :D Nu går der nok lige lidt tid, inden det hele er på plads i Aerosoft-shoppen, men der er håb forude :D
John
SimNord
sungam2011
Posts: 9
Joined: 05 Jun 2017, 20:44
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Hej
Det lyder godt :) :D ;)
pek
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2016, 16:03
Contact: Send private message

Re: P3Dv4 update

Jeg køble nogle Virdan lufthavne (Bornholm X og Randers) hos PC Aviator. Er der mulighed for at licensen kan overføres til brug i Prepar3D Version 4?

Peter
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: P3Dv4 update

pek wrote:Jeg køble nogle Virdan lufthavne (Bornholm X og Randers) hos PC Aviator. Er der mulighed for at licensen kan overføres til brug i Prepar3D Version 4?

Peter
Hej Peter.

Send mig venligst en email med ordrenummer og reg. kode fra PC Aviator, så finder vi ud af det.
John
SimNord

Return to “EKRN Bornholm Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests