MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Hej John

Jeg har efter installation af RDX - Zealand oplevet et problem med mine jetways i FlyTampa Copenhagen. De er der ikke.

Det virker som om, at der er et kombatibilitetsproblem her. Det skal siges, at det kun er de animerede jetways, der forsvinder, når RDX Zealand er aktivetet, og det er selvom RDX har lavere prioritet end FlyTampa. Når jeg deaktiverer RDX, så er jetways'ne der som de plejer.

Jeg har ikke kendskab nok til scenery design til, at jeg tør at pille ved bgl-filerne, men kan det have noget med EKCH_ADEX_VD.bgl-filen at gøre?

Jeg er ellers rigtig godt til freds med RDX - Zealand. Virkelig flot arbejde!!

Jeg bruger FSX:SE
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Hej Mikkel

Det har jeg ikke observeret. Det kan meget vel have noget med RDX_EKCH_ADEX_VD.bgl at gøre (og ikke EKCH_ADEX_VD.bgl, som du kalder den).

Du kan prove at omdøbe den til RDX_EKCH_ADEX_VD.off, mens du har lukket ned for FSX. Det sker der ikke noget ved.

Det er Johan Clausen's AFCAD, som jeg har fået lov til at bruge i RDX (dén, der er også at finde på FlyTampas forum)
John
SimNord
MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Det løste desværre ikke problemet.

Jeg har også afprøvet samme metode med fsx_stock_ekch_placement.bgl, men det gav heller ikke et ønsket resultat.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Tak for tilbagemeldingen. Jeg er i gang med at undersøge problemet. Det kan muligvis være en "exclude"-fil i RDX, der er årsagen.
John
SimNord
Jakob Arnholtz
Posts: 4
Joined: 28 Oct 2017, 22:43
Contact: Send private message

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Bare for at give mit besyv med. Jeg har samme problem med manglende jetways i Flytampa Copenhagen.
Ellers ser sceneriet lovende ud.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Jeg har lokaliseret fejlen. FlyTampas animerede jetways bliver fjernet af en exclude fil i RDX, der er beregnet til at fjerne stock FSX (dvs. Aces) Copenhagen landmarks (Christansborg, Københavns Rådhus, Parken etc.) Jeg har lavet denne exclude, fordi disse landmarks er placeret forkert i default FSX og jeg lavet en ny, korrekt placering, som passer til RDX ortofotos.

Her er en midlertidig løsning i forhold til FlyTampa, indtil jeg får lavet en egentlig update:

http://www.vidandesign.com/files/Produc ... ry_fix.zip

FT's jetways skulle gerne være på plads med dette fix.
John
SimNord
bjthiesen
Posts: 4
Joined: 29 Nov 2017, 12:34
Contact: Send private message

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Hej John.

Har lige købt og installeret RDX - Zealand i P3Dv4 - og det ser rigtig godt ud :D .

Kan se at der er et par fix - vil bare høre om fix'en til FT CPH kun skal anvendes i FSX eller om den også er nødvendig i P3d v4?

Med venlig hilsen
Bo John
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Hej Bo John

Tak for dit køb - jeg er glad for, at du kan lide sceneryet :-) FlyTampa-jetway patchen er til både FSX og P3D. Patchen rummer en "exclude"-fil, der - i modsætning til den oprindelige - ikke dækker EKCH-området. Med den oprindelige exclude blev FT's jetways mod forventning fjernet - det bliver de altså ikke med den nye.
John
SimNord
bjthiesen
Posts: 4
Joined: 29 Nov 2017, 12:34
Contact: Send private message

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Hej John.

Tusinde tak for dit hurtige og uddybende svar - som altid :D .

Et lille spørgsmål vedrørende RDX - Jutland North, vil du udgive en P3Dv4 installer til dette?
Har købt det tidligere, men ikke forsøgt at installere det i P3Dv4.

Med venlig hilsen
Bo John
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: RDX - Zealand. FlyTampa Compatibility

Det var så lidt :-) Jeg har planer om at opdatere Nordjylland til v4 også, men hvornår det bliver kan jeg desværre ikke sige. Der skal laves nogle større ændringer, farver skal korrigeres, og jeg vil muligvis også lave ny autogen, så det bliver en større opdatering, når den kommer. Man kan godt installere den i v4, men jeg kan ikke garantere, at det fungerer uden problemer. Scenery Manager (som Orion Lau står bag) vil med sikkerhed ikke virke. Den er ikke opdateret til v4.
John
SimNord

Return to “Real Denmark X photo scenery”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest