siml
Posts: 6
Joined: 02 Sep 2016, 19:26
Contact: Send private message

Aarhus i v4?

Hej
Er lige skiftet fra FSX til P3D v4, og finder så ud af at Aarhus ikke loader rigtigt. Aarhus var en af de lufthavne som jeg brugte mest, så ville lige spørge om der kommer en fix, eller om der allerede er en fix og jeg bare er blind? :P
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Aarhus i v4?

Den virker fint hos mig. Jeg har så heller ikke opdateret til P3D v 4.1, men bruger v4.0 endnu, og om det gør en forskel ved jeg ikke.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Aarhus i v4?

Aarhus er ikke "officielt" til v4 endnu. Jeg er stadig i gang med opdateringerne og tester ét scenery ad gangen. Hvad er det, der ikke fungerer for dig?
John
SimNord
siml
Posts: 6
Joined: 02 Sep 2016, 19:26
Contact: Send private message

Re: Aarhus i v4?

Jeg må så indrømme at det var mig der var for hurtig og ikke havde lagt mærke til, at jeg havde installeret forkert. Har lige rykket lidt i Scenery Library og det virker helt præcis som det skal nu. Tak for hjælpen ellers :)
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Aarhus i v4?

siml wrote:Jeg må så indrømme at det var mig der var for hurtig og ikke havde lagt mærke til, at jeg havde installeret forkert. Har lige rykket lidt i Scenery Library og det virker helt præcis som det skal nu. Tak for hjælpen ellers :)
Det var så lidt. Godt at du fik det til at virke. Jeg håber at have v4-installer færdig inden så længe.
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest