vandborg
Posts: 10
Joined: 04 Oct 2013, 17:41
Location: Gedser, DK
Contact: Send private message

Bedste opsætning

Hej med jer.
Så har jeg fundet min gamle FSX-SE og P3Dv3 frem fra harddisken og vil egentlig lave en hel ny installering af dem. Jeg har købt begge udkomne RDX'er og vil sætte dem op til VFR-flyvning i omkring 1-2000 fod. Jeg har også Denmark Map X og Denmark Scenery for FSX 1.4 liggende.
Nu kommer mit spørgsmål. Hvad er en god opsætning af addons for at få den bedste oplevelse af RDX? Her tænker jeg på det jeg har og hvad jeg eventuelt skal købe yderligere/ downloade.
Mange hilsner
Torben
Mange hilsner/Regards
Torben
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Bedste opsætning

Hej Torben

Beklager rigtig meget det sene svar. Hvad du skal købe ud over de ting, du allerede har, kan jeg ikke svare på, bortset fra, at hvis du flyver med RDX om natten, så kan du nok have glæde af en add-on pakke, der giver lys om natten, f.eks. Orbx Global Base eller Aerosoft’s Night Environment Denmark. RDX Jutland North fungerer dog ikke helt så godt med Orbx Global Base pack om dagen på grund af markante forskelle i farverne. Der er ikke rigtig nogle særlige krav til opsætning i forhold til RDX i sig selv. Men jeg kan anbefale at sætte autogen density til så højt et niveau som din maskine kan klare. Mine øvrige sceneries kan bruges sammen med RDX, under de begrænsninger, der ligger i, at RDX Zealand kun har én sæson, forår (Jutland North vinter+forår).
John
SimNord

Return to “Real Denmark X photo scenery”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests