Theo
Posts: 7
Joined: 19 Jun 2018, 01:25
Contact: Send private message

FTX

Hej
Overvejer at købe Billund og Bornholm, men er i tvivl om dine scenerys er kompatible med ORBX (FTX).
Jeg har deres
FTX GLOBAL BACE PACK, FTX GLOBAL VECTOR og FTX GLOBAL openLC EUROPE
installeret.
Durt de sammen med dine sceneryes?

På forhånd tak :)
Theo
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: FTX

Hej Theo

Rent teknisk fungerer Bornholm og Billund fint sammen med dine ORBX-produkter. Der vil dog være en vis forskel at se på ground textures. ORBX Global Base er generiske "landclass" textures, mens Billund og Bornholm bruger "photo scenery". Der kan også være enkelte veje mv., der ikke matcher helt. Billund X har en Scenery Manager, hvor du kan vælge, om ground textures skal matche ORBX Global textures i farverne eller stock FSX/P3D textures.
John
SimNord
Theo
Posts: 7
Joined: 19 Jun 2018, 01:25
Contact: Send private message

Re: FTX

Tak John :)
Jeg vender tilbage
Theo
Posts: 7
Joined: 19 Jun 2018, 01:25
Contact: Send private message

Re: FTX

Hej
Jamen jeg synes at Bornholm fungerer fint med FTX. Og det er dejligt at kunne lande på min fødeø.
Jeg "boede" næsten i lufthavnen, som teenager. :-)
Det var dengang at "den røde bygning" var hvid og var terminalen. Mod syd var briefing og tårn placeret.
Prøver lige at poste et par billeder fra den tid:

Image

Image

Image


Image

Billederne er fra midt 60´erne.

Her er så min TEXAN, som jeg har færgefløjet fra St. Lucia i Caribien til Bornholm. Nu parkeret foran hangaren som Kaj ejede i gamle dage :-)

Image

SPØRGSMÅL:
Der var engang et Bornholm scenery med huse og bygninger. Ved du om det findes mere og om det kan integreres i dit EKRN?

Hilsen
Theo

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests