Copilot767
Posts: 20
Joined: 06 Sep 2015, 14:55
Contact: Send private message

Lave FPS på TAXIWAY

Hej...

Jeg har en high end computer - som virkelig tygger sig gennem tunge Airports add ons - 100 % AI UTL med natbelysning Aerosoft Airbus 64 bit over 30 FPS.

I Billund gate området FPS mellem 30 og 40....

Men men…
Efter en landing på bane 09 og kører til venstre nede for enden af banen og kører ind mod gate området...AI traffic slået fra, dynamic lights slået fra , klart vejr...
Ca fps på 22 til 26 på banen ind til gate området- drejer jeg mit view over mod gates stiger FPS omgående- som om det er over mod det gamle apron område som trækker FPS ned -

Kan det være pga byområdet - Lalandia og det ???

Hilsen Christian
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Lave FPS på TAXIWAY

Hej Christian

Tak for din rapport om dine FPS i Billund X. Det kan godt tænkes, at Billund By trækker ned på FPS, da der bliver brugt mange polygoner og textures i Billund by og området syd for banen. Har du prøvet at disable Billund By og Legoland Holliday Village i Scenery Configurator?

Jeg arbejder i øjebliket på et Aalborg EKYT scenery. Når det er udgivet vil jeg påbegynde arbejdet med en opdatering af Billund, og jeg vil i den forbindelse forsøge at optimere performance og FPS.
John
SimNord
Copilot767
Posts: 20
Joined: 06 Sep 2015, 14:55
Contact: Send private message

Re: Lave FPS på TAXIWAY

Nej - har ikke prøvet at disable- For det kører stadig okay med FPS ca 23-26 - Men synes bare det er meget fra ca 35-40 fps - og jo stadig kun på taxiway.

Men lyder spændende med en optatering- For virkelig et fedt produkt:)
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Lave FPS på TAXIWAY

Tak for tilbagemeldingen. Godt at høre, at du trods alt har acceptable framerates. Tak for rosen :)
John
SimNord

Return to “EKBI Billund Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests