MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Default terminalbygning oveni

Hej John

Tak for dit fantastiske arbejde! Med det samme, jeg så nyheden om release, måtte jeg straks ind og købe dit scenery og tage en prøvetur fra Kbh til Aalborg. Jeg blev desværre lidt skuffet, da jeg nåede frem til terminalen i Aalborg, men denne skuffelse skyldes en fejl og ikke kvaliteten på sceneryet som ellers er helt i top.

Jeg vedhæfter et billede af mit problem (beklager kvaliteten, men jeg kører stadig FSX på noget gammelt skidt af en laptop). Problemet er kort sagt, at der ligger en default terminalbygning oveni den rigtige terminalbygning, og jeg har ingen idé om, hvorfor. Jeg har prøvet at justere mine scenery-instillinger ift. blandt andet Autogen scenery. Jeg har prøvet at installere både til FSX og FSX:SE (Jeg bruger sidstnævnte), problemet forbliver det samme. Når jeg deaktiverer Aalborg X, så kan jeg stadig se default scenerybygningen, så jeg er ikke i tvivl om, at den bygning, der ligger oven i terminalen er en default bygning. Hjælp! Hvad gør jeg for at få det skrummel af en kasse væk fra dit smukke scenery?
Attachments
Go_Away_Default.png
Go_Away_Default.png (1.25 MiB) Viewed 1756 times
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Default terminalbygning oveni

Hej Mikkel

Det ser ikke så godt ud. Hvor er Aalborg X placeret i Scenery Library? Hvis den ikke er øverst på listen, så prøv at flyt den op. Har du også RDX Jutland North installeret?
John
SimNord
MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Re: Default terminalbygning oveni

Nå! Jeg kunne ikke lade være med at rode lidt mere med det, og jeg har nu også fundet ud af, hvad der er årsag til denne fejl i min FSX:SE

Jeg er ked af at sige det, men det er RDX Jutland North, der skaber fejlen i Aalborg X, for når RDX Jutland North er deaktiveret forsvinder den grimme default kasse, som man kan se på mit vedhæftede billede.
Jeg har endda også fundet ud af, hvilken fil, der skaber ravagen, for når jeg har omdøbt filen RDX_EKYT_ADEX_VD.bgl fra RDX Jutland North til RDX_EKYT_ADEX_VD.inaktiv vises terminalbygning fint og uforstyrret i Aalborg X - Også når Jutland North er aktivteret.

Så med andre ord er der umiddelbart et kombatibilitetsproblem mellem Aalborg X og Jutland North - I hvert fald i FSX:SE
MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Re: Default terminalbygning oveni

Og jeg så slet ikke dit svar i mellemtiden, mens jeg postede mit eget.

Ja - Aalborg X står allerøverst, og den del med Jutland North fik jeg vidst svaret på ;)
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Default terminalbygning oveni

Prøv at omdøbe filen tilbage til det den hed oprindeligt.

Åbn derefter Jutland North Scenery Configurator og fjern flueben ved Aalborg Airport EKYT. Hvis du ikke omdøber filen tilbage til det oprindelige, vil Scenery Configurator formentlig ikke åbne.
John
SimNord
MikkelLindgren
Posts: 8
Joined: 17 Feb 2017, 19:13
Contact: Send private message

Re: Default terminalbygning oveni

Det virker også! Mange tak!
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Default terminalbygning oveni

MikkelLindgren wrote: 16 Oct 2018, 14:36 Det virker også! Mange tak!

Godt at høre. Det var så lidt!
John
SimNord

Return to “EKYT Aalborg Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests