Dennis
Posts: 9
Joined: 19 Feb 2017, 17:28
Contact: Send private message

Hvide "pletter" på apron

Hej John

Først og fremmest TAK! Tak for Ålborg.... det er super flot!!

Jeg har suset lidt rundt i Ålborg og har bemærket at der er nogle hvide "pletter" på apron'en.. Både i PAX området, samt ved militær hangaren hvor DAF C-130'eren står.

Jeg har pillet i AFCAD, forstået på den måde at jeg har addet airliners på de forskellige standpladser, således at de holder korrekt..

Jeg har brugt ADX som også jeg bruger til f.eks. Billund..

Kan det have noget med det at gøre?

Image

Endnu engang tak for et fedt scenery! :)

Dennis
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Hvide "pletter" på apron

Hej Dennis, selv tak. Tak for roserne. Jeg er glad for, at du kan lide sceneryet.

De hvide felter burde ikke være der. Var de der også før du redigerede din AFCAD (som egentlig er en "ADE", fordi den er lavet med Airport Design Editor)?

Det kan generelt ikke anbefales at redigere en "ADE"-fil med et andet program end Airport Design Editor, tilsvarende er det bedst at redigere en "AFX" med Airport Facilitator X

Du kan evt. prøve at geninstallere sceneryet, se om de hvide felter forsvinder, og herefter bruge ADE til at redigere. Så kan jeg også bedre hjælpe dig, da jeg jo kender det program.
John
SimNord
Dennis
Posts: 9
Joined: 19 Feb 2017, 17:28
Contact: Send private message

Re: Hvide "pletter" på apron

Hej John

Det prøver jeg... Glemte selvfølgelig at sige at jeg brugte ADE til at redigere i AFCAD'en :oops:

Men jeg prøver lige at erstatte den modificerede AFCAD med den originale og så tage et kig ;)
Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Re: Hvide "pletter" på apron

Hej Dennis.

Det hjælper nok ikke dig, men jeg har lige lavet en helt ny AFcad med næsten alle militære parkings, både >Cargo og combat, samt tilføjet lidt flere parking codes i den civile del, og jeg har ikke observeret nogle af de felter du får. Har du evt. husket at bruge "Fault finder" i ADE for at tjekke om der er fejl iden, inden du installerer den i Ekyt/scenery?

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Hvide "pletter" på apron

Husk i alle tilfælde ikke at ændre på de oprindelige filnavne i Aalborg X . Det kan Scenery Configurator ikke li …
John
SimNord
Dennis
Posts: 9
Joined: 19 Feb 2017, 17:28
Contact: Send private message

Re: Hvide "pletter" på apron

Hej John

Jeg af installerede sceneryet og installerede det igen...

Nu er der ingen issues... heller ikke på den AFCAD som jeg har rettet i..

Det hele spiller bare max!

Dennis
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Hvide "pletter" på apron

Hej Dennis

Godt at høre! Tak for at du meldte tilbage :)
John
SimNord

Return to “EKYT Aalborg Airport”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest