Jlund
Posts: 237
Joined: 21 Feb 2013, 16:55
Contact: Send private message

Animerede personer.

Så på FB du har lavet nogle animerede personer, som jeg går ud fra man kan placere med f.eks ADE eller IS3, Er det nogle du udgiver til det formål, eller nogle du selv placerer engang i scenerier? Og hvad med at lave nogle Ramp people, eller sågar militær personel (til brug i Aalborg?

mvh Jørn
John
Site Admin
Posts: 1827
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Animerede personer.

Jlund wrote: 14 Nov 2018, 23:26 Så på FB du har lavet nogle animerede personer, som jeg går ud fra man kan placere med f.eks ADE eller IS3, Er det nogle du udgiver til det formål, eller nogle du selv placerer engang i scenerier? Og hvad med at lave nogle Ramp people, eller sågar militær personel (til brug i Aalborg?

mvh Jørn
Hej Jørn

De animerede modeller er lavet af Christian Bahr (http://www.bahrometrix.de/), og jeg har fået tilladelse til at bruge dem i mine sceneries. Jeg må ikke udgive dem som en selvstændig pakke. Hvis det er til eget brug, kan du placere dem hvor du vil med dit foretrukne placeringsværktøj (SimDirector i P3Dv4 f.eks.), hvis du har dem i forbindelsen med et af mine sceneries. Du kan prøve at kigge på FSDeveloper, hvor han har en model til fri afbenyttelse, i øvrigt sammen med en animeret windsock og andre ting.

God ide med nogle ramp-folk og militær personel. Det kan være det kommer på et senere tidspunkt. :D
John
SimNord

Return to “General discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests