Unicornaldo
Posts: 4
Joined: 19 Mar 2019, 13:44
Contact: Send private message

Grenaa Support

Først og fremest, Super fedt arbejde, glæder mig virkelig til Aarhus og Aalborg i x-plane =)

når det så er sagt har jeg desværre lidt problemer med din Grenaa XP, xplane registrer godt sceneriet,
og ligger det øverst på listen i .ini filen, men ingen scenery at se inde i spillet, bare default Grenaa.
Så jeg tænkte om jeg evt har gjort noget forket, om der er et req libery jeg har overset eller sådan,
kører helt clean install af Xplane 11, og har intet andet installeret scenery mæssigt.

MVH. Michael
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Grenaa Support

Hej Michael

Mange tak for rosen :-)

Jeg kan ikke umiddelbart forklare, hvad dit problem med Grenaa skyldes. Er du sikker på, at mappen Vidan Design - Danish Airfields X - Grenaa ligger det rigtig sted, altså i din Custom Scenery-mappe?
John
SimNord
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Grenaa Support

Ps. Jeg flytter lige tråden til Danish Airfields X-forummet ;-)
John
SimNord
Unicornaldo
Posts: 4
Joined: 19 Mar 2019, 13:44
Contact: Send private message

Re: Grenaa Support

jep, xplane registrer den også og putter den i toppen af listen i scenery_packs.ini filen SCENERY_PACK Custom Scenery/Vidan Design - Danish Airfields X - Grenaa/
det er derfor det undre mig, og tænkte om det var fordi autogen skal stå på high eller sådan,. eller om man evt skulle have OpenSceneryX lib installeret først.
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Grenaa Support

Det er ikke nødvendigt at have andre ting installeret. Hvor meget fylder din Vidan Design - Danish Airfields X - Grenaa-mappe? Den skal være på 133 MB (139.984.332 byte)
John
SimNord
Unicornaldo
Posts: 4
Joined: 19 Mar 2019, 13:44
Contact: Send private message

Re: Grenaa Support

åh, kan se det må være en korruption da jeg har hentet det, og har ellers gjort det af 2 omgange, for at sikre mig at de blev hentet korrekt, jeg ser lige om jeg kan få den hentet rigtig, og prøver igen
Unicornaldo
Posts: 4
Joined: 19 Mar 2019, 13:44
Contact: Send private message

Re: Grenaa Support

sådan nu virker det, der var sket en fejl ved udpakning, jeg var kommet til at indtaste koden fra mail nr 2 man får efter køb. den havde udpakket filerne forkert af den grund, alt er ok nu =) tak for hjælpen
John
Site Admin
Posts: 1825
Joined: 05 Sep 2010, 00:12
Location: Aarhus, Denmark
Contact: Send private message Website

Re: Grenaa Support

Det var så lidt. Godt at høre, at du fik det til at virke.

Jeg ved godt, at det kan være lidt forvirrende med koderne, og så endda til en freeware-ting. Reg. key, skal ikke bruges til noget, men jeg sender én med ud i shoppen, fordi jeg måske senere vil lave installere, der kræver reg. keys til alle mine (kommende) X-Plane-sceneries, og så kan brugere, der allerede har hentet Grenaa bruge den reg. key. de har fået tilsendt og behøver ikke placere en ny ordre for at få en reg. key. Lidt forvirrende måske, men det var tanken med at sende en reg. key.
John
SimNord

Return to “SimNord Danish Airfields”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest